Gå til innhold

Hva er det med Elisabeth Arden Eight Hour Cream?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle sier den er så fantastisk og at den er SÅÅÅ bra til barna.....

Hvorfor? Og når brukes den? Og i så fall lisylen, bodylotion, ansiktskrem eller den håndkremen "alle" har???

LURE LURE???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes den er grusom! lukter vondt og er ekkel på. Den kan vel brukes til alt, er vel det folk synes er så bra.

Skrevet

Jeg bruker kremen på leppene og til sår ellers på kroppen. Lukter ikke noe særlig godt, men fungerer supert.

Skrevet

Jeg har god erfaring med den. Ja, det lukter litt spess men er utrolig god og da lever jeg med lukten. Jeg har brukt den på alt fra tørre, sprukne neglbånd, tørre flekker alla atopisk eksem, tlrre og såre lepper, under nesen når man er sår etter rennende nese, såre barnerumper.. jada, mirakelkrem!! Hehehe. Men det er jo bare min erfaring da!

Skrevet

Har den jeg. Den er ikke så fantastisk da. Håndkremen er dårlig, men selve "salven" er ok. Jeg bruker den som leppepomade. Den er seig - og ikke noe man bruker på store flater.

Skrevet

Hvis det er den seige fæle kremen så er det ikke noe spesielt med den...synes jeg;)

Skrevet

Jeg liker den ikke. Har både håndkrem, ansiktskrem og lipbalm. Lukter utrolig ekkelt, er klissete og seig (ikke håndkremen) og funket ikke på meg...

Skrevet

signerer Denice her.. syntes den er kjempe bra.. den fungerer også på solbrenthet :) Syntes ikke lukten er så avskrekkende jeg. Den funker t.o.m på kviser :) Har forøvrig akkurat kjøpt en Inotyl salve til minien da han ble sår i stumpen. Denne fungerte sinnsykt bra - også på en rød pimp også som ble mye bedre over natten.. :) (ops.. d var da ikke d sp.målet var) hehe

Skrevet

Den er god på på leppene, tørr hud, småsår, små brannsår/ solbrenthet

"Eight Hour Cream Intensive Moisturizing Hand Treatment" heter den jeg har

Skrevet

Høres ut som om jeg ikke skal skyndte meg på Strawberrynet og kjøpe den med det første da...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...