Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Har akkurat snakket med en representant fra en brudebutikk, på msn! fikk spurt om ting jeg lurte på og har nå bestemt meg 100% for kjole! hihi hun mente også at den ville bli bra på meg! (i følge henne brukte vi ca samme størrelse og den kjolen var hennes favoritt) Kan velge farge og den kan eventuelt syes ut til gravid, endre design og få lenger slep! Åh, nå er jeg lettet! hihi
Tiddelidu Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Å, så deilig! Service har SÅ mye å si! Prøvde kjole i butikk i går som jeg falt HELT for, men av prinsipp skal jeg ikke kjøpe den der pga dårlig service (Barnslig???) Drar i en annen butikk som jeg vet fører samme merket og prøver den igjen der. Gratulerer med å ha funnet kjole, det føles helt fantastisk, ikke sant?!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 Eller mente du meg? www.divax.no http://www.divax.no/product.asp?product=1334⊂=0&page=4
You can call me Dårris Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Har vært innom Divax på Jessheim, og hun er veldig hyggelig:)
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Så dette er kjolen din? Den var flott, gjett om du kommer til å føle deg som en prinsesse på den store dagen din!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Åååååå,deer kjolen min å det jo:)Men jeg ga bare 4400kr for min hos www.drommekjoler.com:=)Kjempeservice der å må jeg si,så da har vi vært heldig begge to:=)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2008 Jeg velger å ta den i dne butikken, for da kan jeg lettere diskutere hvordan jeg vil ha den... Kan møte opp ov vise, for jeg vil gjøre noen små endringer, sjøh...Lenger slep, skulderstropper og andre farger... Det tror jeg blir litt værre via mail...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå