Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Tenker sånn på jenta til vennina mi i dag, skulle egentli blitt 8 år i dag, men hun er ikke er sammen med oss lenger, og savner henne så fryktelig. Måtte bare få det ut, for det er så urettferdig at hun ikke er her lenger, og så trist (
Tommage♀♂ Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Ååå, stor klem fra meg! Kan jeg spørre hva hun døde av? Sykdom/ulykke? Uff, ingen burde overleve barna sine...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Måten hun døde på vil jeg ikke utdype, men det gjør alt verre, var ikke naturlig ( Feiret burdagen henne for ett år siden da...
Tommage♀♂ Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Uff, det var leit.Håper inderlig jeg slipper å oppleve det du har opplevd! Håper det går bra med deg!
Tommage♀♂ Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Det dere har opplevd mener jeg! Ble litt rask skriving her
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Takk for støtten. Unner ingen i å oppleve det samme, og håper aldri jeg opplever det samme som vennina mi, fælt nok som det er. Å dette med at det blir bedre med tiden, synes jeg er bare tull, for det blir bare værre synes nå jeg da (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå