Gå til innhold

Noen som vet noe om refinansiering?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en totalrenovert og oppusset enebolig verdt ca 3,5 mill som vi kun har 1,6 mill i lån på.

Hvis vi refinansierer - hva vil vi tjene på det? Kan vi få rimeligere boliglån? Bedre betingelser? Hva er fordelene her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer selvfølgelig ann på hvilke betingelser dere har per i dag. Om dere har de beste betingelsene banken kan tilby så er det jo ikke så mye å hente.

Skader jo uansett ikke å ringe banken å høre om dere har noe å hente på å refinansiere. Alternativt få en bedre rente siden dere nå har høyere sikkerhet i huset nå enn før.

 

Om dere refinansierer så kan dere få ny og lenger nedbetalingstid på lånet. Da blir jo månedsbeløpet mindre, men dere må også betale ned på lånet lenger frem i tid. (altdå om dere velger fx nye 20år nedbetalingstid)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...