☆Pacific sunset☆ Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Vi har en totalrenovert og oppusset enebolig verdt ca 3,5 mill som vi kun har 1,6 mill i lån på. Hvis vi refinansierer - hva vil vi tjene på det? Kan vi få rimeligere boliglån? Bedre betingelser? Hva er fordelene her??
snartmammapåny Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Kommer selvfølgelig ann på hvilke betingelser dere har per i dag. Om dere har de beste betingelsene banken kan tilby så er det jo ikke så mye å hente. Skader jo uansett ikke å ringe banken å høre om dere har noe å hente på å refinansiere. Alternativt få en bedre rente siden dere nå har høyere sikkerhet i huset nå enn før. Om dere refinansierer så kan dere få ny og lenger nedbetalingstid på lånet. Da blir jo månedsbeløpet mindre, men dere må også betale ned på lånet lenger frem i tid. (altdå om dere velger fx nye 20år nedbetalingstid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå