Gå til innhold

Hva synes dere om Mariusgenseren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til voksne vet jeg det er mange som synes den er ganske så UT, men til barn er den vel litt søt, eller...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har både marius genser til min gutt på 2 år og min jente på 7 mnd. jeg får så masse skryt. syndes det er kjempe fint jeg

Skrevet

Jeg syns den er tøff både til voksne og barn, jeg! :)

Skrevet

mariusgenseren er nostalgi for meg!!! begge mine småbarn har mariusgenser!

Skrevet

Mariusgenser er et must i barnegarderoben, mener jeg:-)

Skrevet

Mariusgenseren er jo dritkul både til barn og voksne den! Jeg har en, og jeg skal jammen spørre svigermor om hun vil strikke en til gutten min og! Kanke strikke sjøl dessverre...

Skrevet

Fantastisk! Hvor får man kjøpt til de små? Og store forresten? Kunne tenkt meg en selv :-)

Skrevet

Det var ei her inne som strikka for salg, har lagra hjemmesiden hennes, www.annhelens.piczo.com Har Marius gensere også .

Skrevet

bestemor har begynt på marius dress til gutten min, sånn at han har den neste vinter og jeg gleder meg :-) Han blir kjempe kul i den ;-)

Skrevet

jeg har strikket en til gutten min og nå er jeg straks ferdig med en til typen :) han ville så gjerne ha, så han kunne se kul ut i skiløypa, hehe!! Mariusgenseren er tidløs og passer like bra til store og små spør du meg! Skal strikke en til meg selv også :)

Skrevet

Jeg har mariusgensere til mine barn, synes det er fint jeg:-)

Skrevet

Kjempefint!

Lurer litt på om det kommer tilbake til oss voksne også.

Håper nesten det. Blitt rene retroen det nå.

Skrevet

Mariusgenser, påskeferie, appelsin og kvikk lunsj :-)

Har "vokst opp" med mariusgensere, og er overlykkelig for at mamma har halt frem strikkemaskinen sin igjen, og strikker masse bla.a det mønsteret. De er kjempefine.

Jr hadde den med rød bunn, og den er jo aller finest :-)

Skrevet

Mulig jeg er fryktelig dum nåm men hva er Mariusgenser???

Skrevet

Er nok temmelig sikker på at snuppa får den av bestemor på 1-årsdagen sin i Mars. Jeg syns de bare er kjempefine, både på store og små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...