Hiv o'hoi Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Gjør det vondt å sette den inn, og hvordan ble menstruasjonen?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Ikke vondt å sette inn, men jeg reagerte på plasteret/stripsen de satte på etterpå, så det ble litt vondt(reagerer på både kirurgisk stål og lim, og begge deler var jo i stripsen). Mensen ble normal den. I perioder litt mindre enn normalt. Men mens jeg gikk på ketolyse griseblødde jeg. :-S
Hiv o'hoi Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 hm.. okay.. jeg har litt lyst på det, men jeg innbiller meg at det gjør vondt
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Nope, ikke vondt. Kan sikkert være litt ømt ettpar dager i snittet, til det gror, men vondt er det ikke. Genial prevensjon, og faktisk det som er nærmest sterilisering i forhold til sikkerhet.
Hiv o'hoi Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 hmmm.. okay.. Jeg tror nok at jeg må prøve. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå