Gå til innhold

Noen som har P-stav her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør det vondt å sette den inn, og hvordan ble menstruasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vondt å sette inn, men jeg reagerte på plasteret/stripsen de satte på etterpå, så det ble litt vondt(reagerer på både kirurgisk stål og lim, og begge deler var jo i stripsen). Mensen ble normal den. I perioder litt mindre enn normalt. Men mens jeg gikk på ketolyse griseblødde jeg. :-S

Skrevet

hm.. okay.. jeg har litt lyst på det, men jeg innbiller meg at det gjør vondt :P

Skrevet

Nope, ikke vondt. Kan sikkert være litt ømt ettpar dager i snittet, til det gror, men vondt er det ikke. Genial prevensjon, og faktisk det som er nærmest sterilisering i forhold til sikkerhet.

Skrevet

hmmm.. okay.. Jeg tror nok at jeg må prøve.

 

takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...