Gå til innhold

EL i disse dager =) Flere??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er spennende..=) Er det flere som har EL i disse dager? Har EL idag jeg. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg har gjennomsnittsyklusen min nå, så har jeg EL i dag eller i morgen. Fått to negativ el-tester i dag, så da er det evt i morgen, selv om jeg har en følelse av at jeg allerede har hatt el :-)

Men spennende er det i alle fall =)

Skrevet

ja jeg skal ha el i disse dager:)

håper vi får hoppet i høyet i natt:)

Skrevet

Lykke til da! =) Har ikke så store forventninger denne pp.. Blir bare så stresset av å tenke på det hele tiden, men det er sannelig ikke lett å ikke tenke på det! =) Våres 3pp foresten..

Skrevet

Jeg har vel el om et par dager, men d hjelper lite når sambo er på sjø..

 

Men dere må jo ikke sitte her nå! Skal jo leve livet og "glemme" at dere er prøvere.. ;p Noen som sa at d er lettere sagt enn gjort eller? :P

 

Lykke til dere andre da, jeg personlig må vel vente til neste pp.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...