Gå til innhold

Utflod og graviditet????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :o)

Jeg har ikm om ca 1 uke... No har jeg en god del hvit utflod som er lotion konststens på.Ingen svie eller lukt. Lurer på om dette kan være ett tegn på graviditet eller hoe?? Noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikm en av disse dagene, og har fått litt mer hvit utflod jeg også... Må bare spørre deg, har du så mye utflod at det kommer i trusa? Gjør ikke det til meg da.. merker bare at det er mer når jeg tørker meg

Skrevet

Ps. økt hvit utflod er visst et tegn på graviditet ja:)

Skrevet

Nei ikke mye i trusen,.. men ganske mye på papiret... Uff er så spendt jeg.. Hihi tror du det kan være vi er gravid??

*Klem*

Skrevet

Det kan godt være ja:) Har du noen andre symptomer da? Kan jo være litt tidlig og da, hvis det er en uke til ikm.. Spennende dette,hihi:)

Skrevet

Nei har egentlig ikke det.. :o) Men vet at jeg har hatt sex på el dagen og de dagene før ;o) Går på 1 periode med pergotime også.. Syntes dagene går så seint jeg no... Ikke god på å vente ... :o)Har du flere symptomer?

Skrevet

vet åssen det er å vente ja:) jeg er vel verdens mest utålmodige i dagene før ikm, hehe:) jeg har en del symptomer ja, stikning i magen, mensmurring, ømme pupper (idag har det stukket litt i de også), småkvalm, økt apetitt.. Men nesten alt dette kan tyde på at mensen er i anmarsj, så jeg velger å ikke ha for store forhåpninger, blir bare så enormt skuffet da.. Men de neste dagene blir veldig spennende! kommer sikkert til å svi av en hel del tester de neste dagene:)

Skrevet

:o) Ja det skjønner jeg godt ... Gleder meg masse til jeg kan begynne og teste også :o)

Er det no de siste dagene du har fått så mye symptomer??

Vi må no holde hverandre informert.. Kjempe spennende... Høres jo ut som du er gravid med det du forteller ;)

Skrevet

Hei Hildemoren:-)

Jeg har ikke vært vant til å ha lotionaktig utflod mellom el og ikm, men hadde det forrige pp (som var en kjemisk graviditet) da var det hele veien fra el til ikm som du beskriver!! Har det også denne pp *håpe, håpe* Lykke til til oss:-)Jeg har IKM om 5 dager.

Skrevet

Hos meg er det motsatt. De gangenen jeg har vært gravid, har jeg vært helt "tørr", mens de gangene jeg venter mensen, så har jeg masse utflod. først senere i sv.skapene har jeg fått mye utflod.

Men, jeg vet at hos mange er det motsatt, så lykke til!!

Skrevet

Jeg har vel hatt symptomer de siste 6 dagene tror jeg:) Men har blitt sterkere og sterkere da. men kan jo også være vanlig pms, så jeg er ikke så forhåpningsfull egentlig (vil heller bli gledelig overrasket enn skuffet) har mye mensmurringer nå, så vil tro tr dukker opp i løpet av natten eller morgendagen. Spennende ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...