Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Dere er alle RIK i forhold til oss!!! Begge er studenter, men sambo får ikke støtte denne våren pga at han har strøket på en eksamen...så vi lever på KUN mitt fødselstipend som er på 7000 kroner i mnd...SLÅ DEN!! Men alt går:-) Har solgt bilen så da slipper vi unna noen utgifter der, pluss at vi blir myyye sprekere;-)
*1+1=2 små* Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 alt er mulig om man bare vil:) Sambo og jeg er også studenter, nå har vi da dobbeltså mye som dere men med bil og hund blir det mange utgifter MEN vi lever etter hvor mye penger vi har! Så det går veldig veldig fint:) Tror vi kommer til å bli helt gale når vi endelig tjener penger som "vanlige" folk gjør, da har vi plutselig mye bedre råd:P hehe
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Hvor og hvordan bor dere da dersom 7000 får hjula til å gå rundt? (dere har feks mulighet til bostøtte og litt slikt med så lav inntekt)
peanut:) Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Hehe sånn er det her også Gleeeder oss veldig til å få en jobb og tjene penger som er VÅRE!!:-) Tro så "rike" vi blir;) Men det er sant som du sier, man bruker de pengene man har... man er som regel like blakk når pengene kommer, uavhengig om man har 7000 eller 30 000 utbetalt. Vi er også begge studenter, men klarer oss fint:) Har ikke akkurat fullt kjøleskap, men lever på kjærligheten vi får fra vår lille solstråle:-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Vi leier en 2-roms, og er så heldig å bare betale 4000,- i mnd så det redder oss:) Så kommer strøm på ca 1000,- i mnd... Så da har vi 2000 i mnd å rutte med...barnetrygden går rett til bleier o.l. Er heldig og arver en del klær og det er vi veldig takknemlig for!!:-) Angående bostøtte...har ikke hørt om det...hvor mye er det og hvor får man det?