Gå til innhold

En slitsom helg...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jeg må små le litt her jeg sitter. Helt utslitt etter en helg som for det meste har blitt tilbragt på sofaen. Hele familien begynte med omgangssyke fredag ettermiddag og etter det har det gått slag i slag. Gubben og jeg har vekslet på å skifte på Sebastian mens vi selv har løpt i skytteltrafikk på do:) Sebastian har utrolig nok kommet seg mye raskere enn oss, og selv om han fortsatt har diaré så har han farta rundt i stua som en propell og oppdaget at mamma og pappa er for slappe til å jage han rundt når han holder på med ugang:) Han synes nok det ble litt kjedelig utover søndagsettermiddagen stakkars:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, så kjedelig. Man blir så slått ut av den omgangssyken, rart at man i det hele tatt klarer å ta seg av et lite barn når det er vanskelig nok å sørge for seg selv. Vi hadde også det for halvannen uke siden, tøffe greier. Mia kom seg også mye fortere enn oss, hun sov heldigvis mye mens vi sjangla rundt som zombier.

Håper dere har begynt å komme til hektene igjen! Husk at det er bedre å være hjemme fra jobben en dag ekstra enn en dag for lite!

God bedring alle tre :-)

Skrevet

Uff da! Det hørtes skikkelig slitsomt ut ja! og kan tenke med at Sebastian syntes dere var en smule kjedelige i dag ja hehe

Her så har vi heldigvis holdt oss friske hele gjengen "bank i bordet"!

Håper dere er snart friske og raske igjen alle tre!

Klem

Skrevet

Ja det er slitsomt med en sånn helg. Samtidig får man bare ha litt galgenhumor på det hele. Heldigvis kommer de små seg raskt og alt er glemt. Vi må vel bare se frem til en del sånne runder med barnehagebarn. Krysser fingre for at dere klarer dere fint denne uka og kommer dere ovenpå igjen.

Skrevet

Huff, da. Sånt er ikke morsomt. Bra lillegutt kom seg raskt, det er ikke så lett for disse småttisene bestandig. Det er jo ille nok at man selv blir syk i det hele også.

Håper formen er tilbake på topp for alle 3!?

Uansett sender vi god bedrings ønsker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...