Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Kan ikke skjønne at jeg skal kunne klare det! Gjør sinnsykt vondt uansett stilling jeg har. Noen som kan fortelle meg hvordan det er å føde med bekkenløsning? Kansje ikke så vondt som jeg forestiller meg?
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 For mange er ikke bekkenløsning noe problem i forhold til selve fødselen og merker ikke noe til den. Selv fikk jeg litt b.l ved første barn og mye med andremann. Da var fødselen veldig ille, vanskelig med fødestillinger osv. Jeg mener også at den langvarige fødselen gjorde bekkenet mitt 100 ganger verre. Ble aldri bra, og nå med 3.barn blir det ks. "Eksperter" mener ikke at ks er bedre for bekken enn vag.fødsel, men alle vet at forskningen på dette er så og si ikke-eksisterende.. Overlegen prøvde i det uendelige å snakke meg fra det men jeg sa at inntil hun selv hadde forsøkt å føde vaginalt med kraftig b.løsning og uten smertelindring så var jeg faktisk ikke interessert i hennes synspunkter. Fikk innvilget ks da, så får vi jo se om det blir noe bedre. Finnes nok ingen fasit, for som sagt - det trenger ikke bli noe problem. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå