Lotte82 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 er 7+4 i går hadde jeg litt brunlig utflod, litt blod og i dag hadde jeg også litt brunlig utflod..uff...er så nervøs.... hadde det med første graviditet også ( og det gjikk kjempefint), fikk beskjed om at det var helt normalt, men kjenner jeg er kjempenervøs...... noen som har hatt det samme? vurderer sterkt å ta tidlig ul.....
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 heia lotte82. begynte med brun utflod i uke 6, fikk mye friskt blod jevnlig i hele uke 7 og har vært på to ul og ser fint ut med fosteret:-) denne uken ( uke 8) har jeg ikke blødd men fått brun utflod når jeg tørker meg, legen sier mange har desverre dette, og noen blør en del i svangerskapet. men kjenner og forstår at du er redd. be om ul, jeg skal på min 3 ul på tirsdag:-) lykke til..
Lotte82 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 tvile på jeg får noe tidlig ul..vurderer å bestille privat...hadde det slik når jeg ventet første også, fikk da beskjed av legevakten kun å ta kontakt vist det ble mer smerter og friskt rødt blod (mye blod). De kan ikke hindre en abort fikk jeg beskjed om. Ikke mye trøst å hente der i gården.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 nei det er sant, har hatt 4 aborter til nå, så vet at dette kan være en start desverre på en abort, MEN trenger ikke være det- brunt er ikke det verste, blør du lyst og mye med smerter er ikke det beste. du kan måle hcg i blodet ditt på laben hos legen din, har du fin stigning er det ikke noe gale., synker den får du ul ved at legen din sender deg på sykehuset. er dette ditt første svangerskap?? 50% har brunlig utflod i starten, slimhinnene i livmoren er veldig skjøre når livmoren vokser og kan lett sprikke og gi en liten bloddråpe som gir en mørk farge på utfloden sa legen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå