Næsningsfrua Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 I morgen skal jeg sove lenge...ihvertfall til lillemann våkner! Kjenner at jeg er veldig moden for ferie, elsker egentlig jobben min, men har hatt en trollete sjef i det siste... Så nå skal jeg kose meg i heimen, kjøre storegutta i slalombakken hver dag, og nyte sola!
♥Snulder Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Jepp! Fine greier!! Bare synd den er så kort... Mandag... også er det på jobb resten av uka;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Så heldig du er! Deilig å kunne ta seg ferie sånn innimellom:-) Jeg skal ha fri hele påsken så jeg må spare ferie jeg, men fredagen er min og lille rosa sin. Det er deilig!
Trollmora Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Det høres veldig godt ut ) Kos dere vel alle sammen, mens vi andre strever i hverdagstralten. Tenker derimot at en lang påskeferie - det blir godt det!
dritgrei hei hei! Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 VInterferie er nesten litt slitsomt for meg i år.... klage klage :-) Jeg er ikke i stand til å sysselsette to unger femdager i strekk i 8 timer alene. så denne ferien blir nok preget av tv'n tror jeg . Det føles ikke så bra. Jeg vil jo også kjøre han eldste i slalombakken, men her er det ikke snø, og jeg har jo ikke bil. Men i dag skal vi på utflukt til byen. Nå har vi ryddet huset og sette på morgen barnetve på NRK super... så sakl vi snart ta bussen til sentrum å kjøpe skolisser man ikke trenger å knyte he he he he... det er liksom dagens mål! Hvis jeg klarer å finne sånne mål hver dag, og bekkenet mitt vil være på lag med meg så skla vi nok komme oss i havn med denne ferien tenker jeg... :-) Påsken derimot gleder jeg meg villt og hemningsløst til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå