Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Kan du se om testen jeg skulle tatt om ei uke er positiv? Kjønn?Har ikke mulighet til å teste før om 2 uker ser du...Offshore Født 08.12.77 han 19.10.69
Mamalari Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Tror du må vente til mars før du blir gravid, men såklart veldig nærme så er ikke umulig at du er gravid nå. Jente får jeg opp på kjønn:)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Tusen takk for svar!! Håper det er dette forsøket du har sett på som mars, ja. Har spådd det på meg tidligere også Holder på med prøverør, så dersom det ikke funker denne gang, må vi nok vente til april-mai til neste gang pga medisiner etc...Da stemmer det jo mindre med mars.
Mamalari Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Ja, kan hende det har klaffet nå da.. Føler det er ganske nærme, så hvis du må vente til april-mai så er jo det lenger unna. Ønsker deg lykke til, og håper du ommer med positiv tilbakemelding når du får testet:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Skal egentlig teste 27.februar, det er jo nesten mars:) Har ikke mulighet til å teste før 1. eller 2. mars. Gir deg tilbakemelding så snart jeg har resultatet. Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå