Kakebakesøte Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 eple oppskjært i båter.Masse kanel over - jeg skal ikke kunne se at det er eplebåter engang, så mye kanel skal jeg ha på. Sex funker ikke, å gå turer funker ikke, vugge med hoftene funker ikke. AAAAAAAAAAAAAAAH makan!
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Sitter her og manner meg opp til miniklyx jeg...... Hørtes jo litt bedre ut med epler og kanel. Er det en viss mengde kanel som skal være effektivt eller? Sex funker ikke her heller, bare masrier av det.
Nybakt_mamma=) Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 nå skal jeg skylle ned et par t-skjeer med kanel med bitter lemon jeg, hihi.. Vi er søte da =)
Kakebakesøte Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 Aner ikke jeg, men i desperasjon bruker jeg hele krydderglasset (sannhet med modifikasjoner) Får ikke masrier av sex engang jeg. Fatter ikke hvorfor noen skal gå så mye over ultermin og andre ikke. Akkurat nå så føles det veldig urettferdig assa.
Kakebakesøte Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 Snartmamma, det høres ganske guffent ut hehe. Ja, vi er jo litt søte i grunn
Nybakt_mamma=) Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Nei, det er ikke akkurat godt Men det er utrolig hva man kan få seg til å gjøre når man virkelig er fødeklar! Jeg må ha ut pjokken i løpet av uka, hvis ikke blir det kesersnitt, pga størrelsen hans og at han ligger i seteleie.. Så nå er det bare å prøve det man prøve kan
Kakebakesøte Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2008 Snartmamma86, ser du har termin 23. feb. Da du har keisersnitt? Det er jo ikke så lenge til, om du får keisersnitt fordi han er stor og ligger i seteleie, er det ikke da best å ta ks? Eller?
Nybakt_mamma=) Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 jeg skulle egentlig ha keisersnitt på fredag, men jeg ombestemte meg. Venninner bare rister på hodet av meg fordi jeg velger å føde vaginalt. Men jeg har tenkt veldig nøye gjennom det.. Legene har hele veien anbefalt vaginal fødsel, og de sier at det enda skal gå fint om han kommer nå snart =) Jeg tror jeg rett og slett bare har lyst til å oppleve en normal fødsel.. Men om noe skulle skje underveis, så blir det selvfølgelig keisersnitt.. Men om jeg ikke er helt på bærtur nå og kjenner heeelt feil, så har jeg faktisk rier...! hvis ikke så er det noen grusomt vonde maserier i så fall... Jeg krysser fingrene for at det er rier, for nå vil jeg møte sønnen min =)
Kakebakesøte Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2008 Det står respekt av valget ditt. Synes du er tøff jeg! Håper du har rier nå og ikke sånne kjedelige maserier! Lykke til! Oppdater oss da!
Nybakt_mamma=) Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Tusen takk for det =) Ja, skal si ifra om det skjer noe interessant, hehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå