Gå til innhold

Andre som kjenner de er "ferdige" med den der babytida, og bare

Anbefalte innlegg

Skrevet

GLEDER seg fremover til alt som skjer med barna nå som de vokser til? Stadig nye ting de lærer seg, nye ting de sier, mer ting de mestrer m.m. Sier ikke dette ikke skjer med bittesmå babyer - lærer stadig nye ting de også, men....

Hvem her kjenner de er ferdige med babyer? Så mange som er verpesyke når venninner, slekt o.l. får baby. Klart det er kjekt med spedbarn, men guri så kjekt det er når de vokser til og!! =)

Noen som skjønner hva jeg mener? Dårlig forklart.... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FERDIG!!

Syns det er kjempestas når venninner får babyer,men selv føler jeg meg ferdig nå...Minstejenta er 10 mnd allerede, og jeg bare ser fram til hun lærer seg stadig nye ting..

Skrevet

JAAAAA! Jeg er totalt ferdig og forstår godt hva du mener. Jeg har fått to "tette" (2år), og ser nå frem til noe nytt. Føler jeg har opplevd alt som kan oppleves av babytid, og gleder meg nå til barnetid. Hver alder har sin sjarm:)

Skrevet

Jeg syns det er fantastisk gøy å følge med utviklingen når de vokser til og er absolutt ferdig med babytiden. Kan godt kose og dille og dulle med babyer, men det er helt greit å levere de tilbake og jeg kribler overhodet ikke i eggstokkene av de.

Skjønner hva du mener ja. :o)

Skrevet

Jeg forstår sååååå godt hva du mener, og nyter hverdagen med gutta mine:-)......, de er 2 1/2 og snart 6 år...., deilig at de blir større synes jeg....

Skrevet

Ok, dere har skjønt hva jeg mente....

=)

Mye fornuftig i det dere skriver alle sammen forresten!!

Skrevet

kjenner meg ferdig med det, men ønsker meg en til ja.. kan jeg få den ferdig sånn ca rundt 3 år og slippe graviditeten? ja takk i så fall!

Skrevet

Jeg er ikke ferdig, men har bestemt meg for å vente lengre enn først planlagt, i allefall 5 år, sannsynligvis 7.

Jeg ser fram til å ha mye tid til skatten min i de tidlige årene. :) Gå på tur i skogen, perle, dra på jenteferie sammen. Åhh, hun er herlig nå, men ser også frem til at hun vokser til.

Skal dessuten bli helt ferdig med utdannelse og få meg en god jobb før nestemann. :)

Skrevet

åååå jeg skjønner godt hva du mener, og det er grunnen til at jeg sliter litt med antall barn. Jeg vil nemlig gjerne ha fem barn, men jeg syns det er kjdelig å gå gravid, og jeg syns de to første årene mest er bæsjebleier ;-)) Jeg syns jo ikke det, men jeg liker godt at han eldste faktisk er syv år. At han mener ting, at han sier det, at han tar vare på lillesøstra si, at han gleder seg til den nye babyen kommer. Han er så tilstede liksom. Jeg elsker det!

Men for å få nyte det med fem stk, så må jeg jo lage dem liksom :-)

Jeg gleder meg til den roen som senker seg i et hus med helt ny baby da, men den varer jo som kjent i fire og et halvt sekund :-))

Skrevet

Jeg begynner heldigvis er og mer å føle den roen det gir at vi ikke skal ha flere barn, men synes fortsatt det er vemodig å ikke skulle få oppleve flere sv.skap, fødsler, babyer og barn.

Skrevet

Skjønner godt hva du mener!

MInsten (nr3) -sistemann- er 4 mnd og jeg gleder meg til han ikke er så mye baby lenger og han kan begynne å delta mer på det resten av familien gjør. Det er så kjekt når alle kan sitte ved bordet og spise sammen f.eks!

Dette er heldigvis sistemann! Steriliserte meg for halvannen uke siden og er så fornøyd med det!!!

Skrevet

Det er akkurat det som gjør at jeg er så i tvil om jeg ønsker flere barn. Eldste er 4 år, og jeg syns det er kjempegodt at han er så stor, og gleder meg til å se utviklingen videre med skole, kamerater osv. Minste er 15 mnd, og jeg koser meg kjempemye med henne. Men, lurer litt på om jeg orker å starte på nytt? Blir nok noen år til i såfall.

Skrevet

Jeg er ferdig!

Jeg sa det når jeg gikk gravid nettopp... Ser bare frem til at spebarnsperioden er over.

Men må innrømme at denne gangen er mye bedre enn sist!

Skrevet

Nesten omvendt jeg. Vil ha en til, og tror det blir vemodig å ikke skulle vere gravid flere ganger etter nestemann. Men håper jeg da får følelsen som du har nå. At det er deilig å vere ferdig. For sambo vil ikke ha fire ihvertfall..... Knapt nok tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...