Gå til innhold

Har dere pynteputer i sofaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor praktisk er det med småbarn i hus?

Hehe.... Har kjøpt med meg noen fra Kid, for å se hvordan det tok seg ut. Ser kjempefint ut, og er mye lunere nå med putene i. Skinnsofaen er en sånn stor vinkel (IKKE bue) i mørk mocca/brun, med en sånn åpen puff på siden. Har nå 3 store dypt røde pynteputer i hver ende + hjørnet. Lurer på om jeg skal beholde dem eller bytte dem inn igjen (fikk lov til det av dama om jeg ville)

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en del pynteputer som ligger i sofaen på kvelden / natta, men stort sett på gulvet på dagtid når barna er hjemme...

Skrevet

Ja, de blir jo herja med da, men vi har puter. Mange.

Skrevet

ja.....de får bedre behandling av barne enn mannen for å si det sånn hehehe

Skrevet

Nei, det har vi ikke lenger. Synes egentlig de bare er i veien og litt ulekkert. Liker det best uten.

Skrevet

Vi har pynteputer, og må innrømme at det ikke er praktisk i det hele tatt =)

Skrevet

Vi har 6 pynteputer og de blir så klart herjet litt med. Men når de blir helt slitte og ødelagte så er det ikke så himla dyrt å kjøpe nye da.

Skrevet

Har 2 svarte skinnsofaer med en turkis pyntepute i hver av dem. Blir litt herjet med, men som ei anna sier, blir verre behandla av gubben enn av ungene:-) Helt formløse etter han har sittet i sofaen..hehe..

Skrevet

Vi har puter og de får stort sett være i fred. Hun har egen kembopute på gulvet til å kose med, ligge på osv:)

Skrevet

det har jeg gitt opp, for hunden legger seg oppå de og de ser ikke ut etter noen dager! :D

Skrevet

Åh...her er de alle andre steder enn i sofaen :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...