Gå til innhold

Endelig kom tr....

Lucy T og prinsessa ***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom tr... 12 dager over ikm... Er egentlig ganske glad for at den kom, siden progesteron prøven var så lav. Hadde jo ikke hatt el. Men håpet forsvant jo aldri, håper på mirakler når jeg ikke har el, hehe.

Så om noen dager starter jeg på dobbel pergo, og håpet kan begynne å vokse igjen. ;)

Er litt usikker på om jeg skal regne i går eller i dag som dag 1. Sent i går kveld hadde jeg en liten blødning (friskt blod), men så stoppet det opp. Fortsatte ikke å blø før i formiddag, og da kom det for fullt og med MASSE vonde menssmerter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da... alltid kjipt når den kommer når man har et håp, selv om det er litt umulig uten el, hehe:) Men skjønner deg veldig godt jeg. Men på en måte er det like greit sånn at man kan prøve på nytt! Du har prøvd lenge du? Mener jeg har lest et annet innlegg av deg her inne skjønner du... Vet ikke om du skal regne idag eller imorgen for første dag, men høres nesten ut som første dagen må være idag, hvis det var bare bittelitt igår? Masse lykke til i neste pp, håper den sitter da:) Skal krysse fingrene for deg

Skrevet

Heia! Hadde også en sånn episode i desember.. TR kom 13dager etter IKM.. Når den da kom, hadde jeg sterke smerter..:( Smertene har vært sterke hver gang jeg har TR siden jeg fikk førstemann.

Skrevet

Ja, da er vi fremdeles i samme båt! Godt at TR kom da, når du uansett ikke var gravid. Vi får får satse på at det klaffer denne pp! Høres bra ut at du skal begynne på dobbel pergo:) Det gir deg vel en liten "piff" til å fortsette? Når har du ikm neste gang da? Jeg har i uke 11, men virker som syklusene mine har blitt lengre så vet faktisk ikke akkurat dato...Er sikkert ferdig med TR i morgen så da er vi i gang igjen:)

Skrevet

Tr kom 6dager over her. Følte meg ikke noe gravid eller hadde ingen tro. Men håpet kom jo likvel.

Lykke tilfremover nå med prego!!!

Skrevet

Hei igjen! Og tusen takk for alle lykkeønskninger på denne pp! Ønsker dere alle like mye lykke tilbake, håper vi alle kan få det vi ønsker oss mest!! En liten spire i magen....

Milla: Vi har prøvd i snart 3 år, tok 2 år før vi dro til legen, hadde jo lest at det kan ta 1-1,5 år og til og med 2 før noe skjedde.... Kjedelig å prøve så lenge, men men. Nå må det vel komme en liten spire snart... Skal innom legen i morgen, og tenkte å spørre der når jeg skal regne som dag 1... Best å høre med de som kan dette.

Lykkeliten: Uff, høres ikke noe særlig ut å ha sterke menssmerter hver gang... Kan ikke huske at jeg hadde det forrige mens, men denne gangen er det like vondt som da jeg hadde sa. Må spise paracet for å komme gjennom dagene. Blør like mye også, men ikke klumper og sånn da... Håper det verste gir seg snart...

Lemis: Ja vi er fortsatt i samme båt. Denne gangen skal det klaffe vet du ;) Må jo være evig optimist når man sliter, hehe. IKM blir vel rundt 15. mars, så da er vi i samme ikm uke denne pp også ;) Jeg skal teste med el tester denne pp også, så nøyaktig IKM dato vet jeg ikke før avlagt positiv el test. Må ta de for å vite når el er, sånn at jeg får tatt progesteron blodprøve til rett tid... Håper det blir konstantert god el denne gangen, siden det blir dobbel pergo.

Isi: Ja man må jo ha håp, ellers overlever man ikke. Det er jo det eneste vi vil ha nå, en liten spire. Når har du ikm? Uke 11 du også?

Krysser fingrene for oss alle sammen denne pp! XXXXX XXXXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...