Gå til innhold

lurte på noe ang bhg og plass...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Bergen og her er d slik jeg har forstått ikke full bhg dekning. Når kan jeg forvente svar på bhg plass da? har søkt han inn fra 1.august....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får vi hvertfall svar i april.

Skrevet

De fleste kommuner sender svar ut etter påske.De vil da fortelle hvem som får plass til høsten. Får du ikke plass vil du stå på venteliste og få svar fortløpende. Lykke til!

Skrevet

Vi fikk like før sommerferien i fjor, hadde og søk plass fra 1. august. Fikk plass fra 3. september.

Skrevet

men hos dere e d vel plass til alle?!"!??!?!?.... :)

Skrevet

og vi bor i Bergen

Skrevet

oki.. takk takk :) så da vil jeg uansett få vite noe :) d e jo en begynnelse.. har jo så lyst på plass i den nærmest oss hehe.. hvem har ikke d :)))

Skrevet

Her er det full barnehagedekning, ja. Jeg har søkt om plass fra 1. aug oxo. Vet jeg får plass, har storebror der, og styreren prioriterer søsken.

Skrevet

bor i bergen jeg og.. opptaket er 1 mars.., og alle får beskjed om de får plass ca 15 april tror jeg det er....

alle brevene sendes ut samme dag...

hvor ibergen bor du? og når søkte du? tror bergen har begynt å få veldig bra dekning no...

Skrevet

hehe Ja er spennende å gå og vente.

Ta å ring barnehagen du har som nr. 1 etter påske og spør når det blir bestemt. Jeg ringte og maste hver uke, styreren synes det var helt greit med engasjerte foreldre. Fikk ikke plass der, men i nr. 2 på lista. Er veldig fornøyd :-)

Skrevet

Vi flytta fra Bergen delvis pga dårlig dekning. he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...