Gå til innhold

Kjenner jeg blir litt irritert jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så utrolig mange frekke folk her inne. Det må da gå an å si ting på en normal måte. Greit nok at mange av oss er hormonelle og fort kan hisse oss opp, men vi er tross alt blivende mødre. Den språkbruken enkelte bruker er rett og slett uhøflig, og for ikke å snakke om umoden!!

Grow up!!

(Måtte bare få sagt det;)

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

håller med deg=) så irriterende når man skriver noe og får frekke og provoserende ting tillbake...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Så sant så sant... Men synes det stort sett det er anonyme som skriver slike frekke innlegg. Kommer nok aldri til å bli kvitt disse, men får prøve å ignorere de som best vi kan tror jeg!

Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja de er alltid anonyme som er så frekke....men ska ikke de ta de vekk her inne, sånn at du ikke kan vare anonym lenger?

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Tror de har prøvd å få moderator til å fjerne anonymknappen tidligere uten at det har hjulpet desverre!

Skrevet

Signerer denne traaden (selv om man jo aldri vet om man seg gaar over streken i overivrige oeyeblikk her inne, hehe....)

Naar man fjerner anonymknappen saa kaller vel folk seg bare anonym nr et eller annet, og da er man like langt.

Blir veldig provosert naar noen er litt vel barske med innleggere som aapentbart er i en saarbar situasjon naar de skriver, men jeg kan vaere ganske kvass mot de som jeg oppfatter som frekke og ufine, saa kanskje ikke saa mye bedre selv da... (?) Taaler en stoeyt selv, saa tenker at jeg heller vil bli upopulaer hos frekke mennesker enn aa se paa at de saarbare blir herjet med, noeyaktig som man ville reagert i det virkelige liv.

Godt noen sier fra!! =o)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

de er sånne feige drittkjerringer som du som ødelegger ting her inne gå in på kranglesiden...

Skrevet

Helt enig! Jeg har irritert meg skikkelig over hvor ufattelig ufine noen av de anonyme er. Det er alltid de anonyme. Det er så svakt synes jeg...hvorfor gjemme seg bak anonymknappen?? Hvis du virkelig mener noe sterkt, så skal du ha ryggrad nok til å si det uten å være anonym. Og det å kaste skit bare for "morro skyld" er så ekstremt barnslig.

Basta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...