Mamma´n til Erik Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er mammaen til en gutt på 3 år, og jeg har han omtren konstant, men når jeg ikke har han kunne det vært kjekt å gjøre voksenting, men alle vennene mine har mann og barn, så jeg føler meg litt aleine... Er det noen andre fra Bergen som vil bli kjent?
happy1 Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Hei Om eg ikkje er fra bergen så bur eg her hvertfall:) Liker å møte nye mennesker:) Har en gutt på 5 år som er hos far ca annenhver helg. Hvor gammel er du da? Hilsen 84 modell
teuta Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 hei hei : jeg er alenemor på 24 år , har en sønn på snart 4 år jeg er fra bergen og synst det er kjekkt å treffe nye mennesker
Fam.Martinussen Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 hei. jeg bor like utenfor bergen på sotra og har det sammeproblemet. har også nesten aldri fri. har heldigvis mine foreldre som har mine to gutter på snart 3 og 5 år en gang i mnd. da vil jeg også finne på voksen ting.
<3 Legoland <3 Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Hei. Jeg bor på Sotra og har en jente på 3 år... Jeg har henne omtrent konstant også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå