Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Har møtt en som jeg liker godt en helg jeg hadde barnefri. Vi bor i forskjellige byer og har pleiet kontakt gjennom sms og tlfsamtaler. Han har invitert meg til å komme til han når jeg vil, jeg har ikke invitert han hit pga at jeg synes vi kjenner hverandre for lite. Vi har begge veldig lyst til å bli bedre kjent. Jeg har kun avlastning en helg hver andre mnd og føler ikke for å dra med meg barnet mitt på to år til han. Synes likevel det blir vanskelig å bli bedre kjent om jeg ikke inviterer han hit. Det å invitere han hit vil jo også si at han overnatter(sover på sofa) og møter barnet mitt. Som en venn. Likevel har jeg alltid tenkt at jeg ikke skal involvere barnet mitt i andre menn før et forhold er veletablert. Men hvis jeg tenker slik i dette tilfellet kan jeg jo bare legge kontakten med denne mannen på is. Noen med gode råd?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Huff..Ingen som kan komme med noen råd?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Han kan jo bare være en "venninne"... Du har sikkert venner på besøk som barnet ditt får møte, og kan ikke han være en venn på lik linje med de andre? Er det for lang avstand til at han kan ta en dagstur? Er det event hotell i nærheten? Etter et par sånne dags møter kan han kanskje sove på sofaen? Dere trenger jo ikke klemme, kysse og holde hånden
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 HI her. Takk for svar. Litt for langt unna til dagstur. Synes og det er litt dumt å be han bo på hotell. Men "venninne" biten er jo en grei ide:)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Ser ikke problemet...jeg har jo venner rundt om kring i Norge, og hvis en av dem er innom Oslo så får jo han eller hun lov til å overnatte her selv om barna ikke kjenner dem fra før av. Barna blir jo ikke skada av det. Den eneste forskjellen er at jeg er 100% trygg på vennene mine for jeg kjenner jo dem veldig godt. Aner ikke hvor mye du stoler på denne mannen...det er jo noe du må finne ut av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå