Gå til innhold

Da har jeg fått mini hjem igjen c",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte han hos farmoren og farfaren sin i ett tiden på lørdag, og i fem halv seks tiden i dag kom de tilbake med ham. (han er 7mnd - første overnatting uten meg) Så glad for ¨å se mamman sin igjen -glisa, lo, klemte å skravla - det var suuuuper hyggelig:)

De hadde kosa seg masse alle sammen, og han hadde ikke sutret med unntak av når farmor tok han opp av badekaret, og når han våknet i elleve tiden - da hadde hun brukt en time på å roe ham igjen. Ellers så våknet han en gang i timen n atten gjennom...hahaha så farmor har fått kjørt seg;) Hun hadde satt opp sengen og flyttet seg selv også inn på rommet til pappan til mini og endte opp med å flytte inn vognen og, la ham oppi der, så når han våknet lå hun bare i sengen å rugget ham og da sovnet han på 5min hver gang uten hyling.

Jeg tar han jo ikke opp om nettene, men vet at både farmor/farfar og mormor/bestefar duller litt mer - er jo sånn det skal være:) hehe

Så nå skal vi prøve på nytt igjen om 14 dager, og har snakket om å få til noe fast. Pappan til mini studerer i en annen by så bor langt unna og kan ikke ha normalt samvær, så da syntes vi det kan være hyggelig for alle om de har litt av det samværet hvertfall. Dessuten blir mini vant til å være der, så er det mye greiere for pappaen og ha han på overnatting og siden mini allerede er kjent i omgivelsene. Pappaen br jo der når han er nedover. Dette gleder han seg til, men lurte på om han ikke kunne få sove et par netter her de første gangene sånn at jeg var i nærheten - hehe

Så glad for at det gikk såpass greit - ja pesete for farmor, men hun blåser jo i det:) For det var fryktelig deilig for meg å ha en kveld for meg selv. Kunne invitere en fyr jeg dater og ha en barnefri kveld/natt sammen. Herlig! Og ikke minst kunne sove til laaaangt på dag...hahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så bra at alt gikk greit da! =)

du fortjener litt barnefri og alenetid vettu, og lettere å slappe av og kose seg når du vet at alt går bra med lilleprinsen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...