Gå til innhold

Hvilken melk drikker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

her drikker vi stort sett laktoseredusert, men jeg er nok ikke akkurat noen stordrikker...

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Må være skummamelk...greier til nød ekstralett. Liker den fra Tine best...er noe med kartongene fra Q,- kommer litt pappsmak på melka.

 

Den aller aller beste melka er nedkjøla melk rett fra kua!

Skrevet

æsj skummet melk og ekstra lett er så ekkelt, som å ha vatn i melken.

jeg drikker lettmelk eller helst h-melk

Skrevet

Helst lettmelka fra Q-meieriene :-) Ellers lett/ ekstra lett fra Tine. De små få ofte H-melk, litt ekstra fett er ikke usunt for små som vokser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...