grå :) Skrevet 17. februar 2008 #26 Skrevet 17. februar 2008 her drikker vi stort sett laktoseredusert, men jeg er nok ikke akkurat noen stordrikker...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. februar 2008 #27 Skrevet 17. februar 2008 Må være skummamelk...greier til nød ekstralett. Liker den fra Tine best...er noe med kartongene fra Q,- kommer litt pappsmak på melka. Den aller aller beste melka er nedkjøla melk rett fra kua!
Vilja<3 Skrevet 17. februar 2008 #28 Skrevet 17. februar 2008 æsj skummet melk og ekstra lett er så ekkelt, som å ha vatn i melken. jeg drikker lettmelk eller helst h-melk
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #29 Skrevet 17. februar 2008 Drikker ikke melk. Men drikker Biola da, telles det?
Sjefsmegga Skrevet 17. februar 2008 #30 Skrevet 17. februar 2008 Helst lettmelka fra Q-meieriene :-) Ellers lett/ ekstra lett fra Tine. De små få ofte H-melk, litt ekstra fett er ikke usunt for små som vokser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå