Gå til innhold

Nevn 5 temaer du mener kan diskuteres her inne...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er skravlesiden..altså en side der man kan diksutere alt fra a-å

for de som er lei enkelte innlegg så er det vel bare å ikke gå inn på de og simpelten ignorere de..

å er det noen som irriterer seg så grønn over feks middagstråder osv så får de la være å gå inn på skravle da...

Skrevet

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

dette er det som står som "forklaring" på hvilken side skravle er...

Skrevet

....dette som et svar på den andre tråde om hva folk er lei her inne....

Skrevet

Jeg som trodde at dette var en side dedikert for å si ting til/om folk uten å si det til den det angår direkte.

F.eks kritisere partner, svigermor, helsestasjonen, personer på dib man har bestemt seg for ikke å like, diskurere akutte medisinsie tilstander i stedet for å ringe legevakt eller bare utbrodere seg som giddaslaus og lat ("hva skal jeg skrive i valentiskortet til typen" osv)

I allefall så trodde jeg det var akkurat disse tingene man skulle ta opp her ;)

Skrevet

Det at alt kan diskuteres her inne er jo ingen motsetning til det at man kan bli lei av enkelte tema...

Skrevet

Men det er da vel lov å være lei enkelte type innlegg uansett? Jeg går hvertfall aldri inn på en tråd som handler om noe jeg er lei av, bare for å fortelle at jeg er lei...eller forsøker å hindre noen i å skrive det de ønsker.

Skrevet

Middag i dag

Slanking

Idiotiske menn/samboere/svigermødre/venninner

Ranger navnene

AKtuelle ting (nyheter, kjendiser o.l.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...