Gå til innhold

Kan jeg vere gravid eller er jeg bare paranoid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvilken debatt jeg skal skrive dette. Skrev et innlegg for noen dager siden, men prøver igjen.

Ammer min 5mnd gamle sønn og går på cerazette minipiller. Har ikke fått tilbake menstruasjonen enda. Det har stukket litt nederst i magen 4-5 dager nå og jeg tenker med en gang graviditet. Syns å huske det var slik da jeg ble gravid med lillemann. Vi har bare hatt sex en gang siden jeg begynte på minipillen (før det brukte vi kondom) så vil tro at dersom det har skjedd noe må det vere den gangen for ca 10 dager siden. Tok en test på torsdag men den var negativ. Har likevel denne rare følelsen i meg og klarer ikke helt slå fra meg denne graviditetstanken. Er ganske redd for å bli gravid så tildlig igjen.

Har jeg testet for tidlig eller er det bare menstruasjonssmerter jeg kjenner? er så vanskelig å si ettersom jeg ikke har fått mensen igjen.

Kan dere huske om dere opplevde denne stikkingen når dere ble gravide?

Leste også en plass at ei fann ut at hun kanskje var gravid da barnet plutselig begynte å se opp på henne mens det skulle spise. Som om melka smakte anneledes. Noe jeg har hørt at den gjør dersom man blir gravid. Barnet mitt har plutselig begynnt med dette. Får helt noia her

Tusen takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vist du ikke vet om du er gravid hvordan skal vi vite det, ta test etter 28 dager etter mensen du(blødningen) eller ta bP hos lege. SVangers.tegn og mensen tegn er de samme!!

Skrevet

Vel slik stikking har jeg hatt mange ganger etter fødselen uten at det er noe mer enn det. Det kan være av at du får mensen.

Hvis det er 10 dager siden du hadde sex i dag, var det bare en uke siden når du testet og det er vel uansett for tidlig til å få en pos test hvis du skulle vært gravid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...