Zummi Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Og "har nesen min" Hva pokker feiler det dette kvinnemennesket som har gitt stemme til den norske "Fisher Price Learning Puppy", hun synger jo "Lille Petter edderkopp" feil også. Men litt sjarmerende når den ligger for seg selv og sier "glad i deg, gi meg en kos" og synger for seg selv mens ett eller annet usynlig støvkorn presser på de hyperfølsomme mikrobryterene den har rundt omkring på kroppen. Men populær, det er den
silhah og emilie Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 det lurer jeg også på hehe:p men den er veeldig populær her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå