Gå til innhold

Hun gråter med puppen i munnen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen ganger mest på dagtid så kan hun gråte selv om det er mer melk i puppen.. har ikke gitt henne så mye fra flaske men skjedd et par tre ganger at jg har gitt henne det. jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke drikekr de tom?.. jeg kjenner det blir indre og mindre i puppene.. har begynt som smått med grøt tillegg .. hun er 3 mnd og en uke..

noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være hun ikke trenger så mye mat? Mine barn har også hatt perioder hvor de gråter når de får pupp, og jeg har aldri funnet ut hvorfor. Jeg tror du bør vente litt med grøten, 3 mnd er veldig, veldig tidlig å gi grøt, du trenger ikke gi det før hun evt ikke legger på seg som hun skal. Gi heller litt mmepå flaske i stede da ved siden av ammingen. Mulig det vil hjelpe å legge henne til puppen oftere, eller sjeldnere, alt ettersom hva du gjør nå. Kanskje holder det å gi av en pupp pr måltid, eller du bør gi av begge? Prøv deg litt frem, men det blir nok bedre etterhvert :-)

Skrevet

hei og takk for svar :)..

jo hun er nok mer sulten for hun vil prøve igjen eller viser tegn til å ha mer etter en time igjen.

jeg bestemte meg heller for å gi henne tynn grøt (velling) istede for å venne henne til mer mme på flaske.. er redd hun bare vil ta flaska til slutt.

hun liker grøten veldig godt.. og maven hennes tåler det godt også ser det ut som..

jeg er bare bekymret for om hun ikke vil ha pupp mer.. :(

Skrevet

Har duprøvd å ta et skikkelig økedøgn med henne? Slå av telefoner, tv osv og bare amme og amme med 30 min til 2 timers mellomrom døgnet rundt og se om det hjelper på å få opp produskjonen igjen? Ellers så regnerjeg med du vet at det er viktig at du hviler nok, spiser godt og drikker nok for å ha nok melk. Men slit deg nå ikke ihjel, det er noen som mister melken tidlig uansett hva de gjør og det går jo adeles utmerket med disse barna likevel, mme og fast føde funker adeles glimrende! :-) Men kjenner følelsen din da, mini bråavvendte seg selv nettopp, for 5-6 dager siden var det full stopp her etter 1 måned med bare å ta noen få slurker i ny og ne, han nekter totalt å ta puppen, men han er 8 mnd nå da, likevel, det er trist når de ikke vil mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...