Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hei. Har 17 dager til termin og tenkte å lage klar bagen snart. Skal føde i Bergen (Haukeland). Noen som har tips om hva jeg bør ha i bagen? Vet hårføner kan være lurt pga plager nedentil etterpå..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Slipperser til å dusje i , mange som tisser i dusjen så kan være greit å ha. joggebukse som ikke strammer over magen og ammevennlig genser/sjorte Morgenkåpe og toalettsaker. Er 2 gangs
Axus' girlfriend Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har så vidt begynt å pakke selv, og har tenkt på disse tingene så langt: - klær til mor (har fått tips om jakke osv på overkroppen framfor en genser, i forhold til amming, og mørke bukser pga blødninger) - gode truser, om ikke til oppholdet, så til hjemreise - ammeinnlegg og ammebh - nattklær til mor - toalettsaker, bla hårføner;) - ammeskjell og diverse produkter for såre brystvorter Til baby: Har fått tips om to sett klær; - to strømpebukser - to body - to sparkebukser - hjemreisesett + lue
Axus' girlfriend Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 har pakka ned crocs også greie sko å gå i på selve oppholdet, og i dusjen:)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Alle sykehus har engangs truser som du tar etter behov. de har også klær til babyen spørr du meg så er det bortkastet å ta med masse saker som du må vaske når du kommer hjem, tro meg blir nok å vaske.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Jeg tar i allefall med noen gode solide truser siden jeg kommer til å blø mye! de må nok være store slik at man får plass til store bind... ellers kommer jeg til å pakke ned: - ammebehåer - behagelig, romslig genser - tannbørste og tannkrem - shampoo - sminke.. vil vel føle meg litt freshere;) - joggebukse - fotoapparat med lader. - klær til babyen.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 sist gang lånte jeg tøy til babyen hele uka, og jeg fikk nettingtruser og bind. Brukte slipperser og ei god slaskebukse, også brukte jeg sykehusskjorter hele uka. så jeg hadde bare "reise-hjemtøy" til babyen, og toalettsaker til meg. pluss sokker, ammebh og mobillader, kamera og sminkefjerner servietter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå