StorkeMammaen Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Noen som har bilder? Når tok dere den isåfall ut? Ble navelen stygg etterpå?
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har ikke tatt ut min enda, er 27 uker på vei. Kommer ikke til å ta den ut før jeg må. Eller at jeg skifter til dobbe som er beregnet for gravide. Jeg har arr fra tidliger piercing i navlen(hadde ikke hatt noe i på 2 år ) og fikk strekk merke fra det ene arret til det andre da jeg var gravid første gang, derfor jeg tok nytt hull i for å pynte på navlen igjen. Det hjalp på for min del. Derfor vil jeg ikke ta den ut før jeg må, siden jeg syntes navlen ble veldig stygg etterpå.
MadameMimm Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg måtte ta ut min ganske tidlig grunnet en plutselig betennelse, det virket som om kroppen støtet den vekk. Hadde hatt den i 12 år, og aldri hatt betennesle før. Har ei venninne som beholdte piercingen under hele svangerskapet, men piercingen hang i en ganske tynn skinnflenge på slutten, fordi navelen og huden var så sprengt...-den ble forsåvidt nesten like fin etterpå, bortsett fra at den nesten ikke hang fast da..
mamma til twins Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Jeg beholdt piercingen gjennom hele svangerskapet. Men nå hadde ikke jeg en navle som "spratt ut", så da var det ikke noe problem. Fikk ikke arr eller ubehag. Tror du fint kan beholde den i, såfremt du ikke får vondt eller opplever det som ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå