Gå til innhold

Ett lite stykke Thailand!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad i den dokumentaren! De er så inderlig søte alle sammen som er med! Det så gøy å se inn i andres forhold på en slik måte og oppdage at folk ER virkelig veldig like på mange måter. Jeg ler når det kommer sånne "klassiske" mann-kone dilemmaer, jeg gråter når han ene snakker om hvor ensom han var før.

 

Det verste er jo at det aldri kunne fallet meg inn at de var så normale...

 

*gremmes*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var en flott serie synes jeg. Den slo hull på noen fordommer jeg selv hadde også.

Skrevet

en utrolig serie syns jeg.

eneste tv programmet i løpet av uka som ses her i huset.

vanligvis ser vi noe en gang og finner ut at det ikke var noe bra.

men den serien slo virkelig ann.

 

Skrevet

Ja, kjempefin serie. Men den er vel desverre slutt nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...