Gjest Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er så glad i den dokumentaren! De er så inderlig søte alle sammen som er med! Det så gøy å se inn i andres forhold på en slik måte og oppdage at folk ER virkelig veldig like på mange måter. Jeg ler når det kommer sånne "klassiske" mann-kone dilemmaer, jeg gråter når han ene snakker om hvor ensom han var før. Det verste er jo at det aldri kunne fallet meg inn at de var så normale... *gremmes*
Sjefsmegga Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Ja, det var en flott serie synes jeg. Den slo hull på noen fordommer jeg selv hadde også.
3 skatter ute:) Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 en utrolig serie syns jeg. eneste tv programmet i løpet av uka som ses her i huset. vanligvis ser vi noe en gang og finner ut at det ikke var noe bra. men den serien slo virkelig ann.
papoyo Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Ja, kjempefin serie. Men den er vel desverre slutt nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå