Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 dessverre...sverre....men ikke det som faller i huet først her nei....
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 ... Er liksom tillatt som prins, men knapt nok dèt. Prinser må jo oppkalles etter en eller annen gammel konge. Sorry, men når du spør får du ærlige svar. Noe du sikkert også ville ha =)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 sverre er kjempefint! skal jeg kanskje kalle gutten min også.
sekstisjuer Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Jeg liker ikke navnet på grunn av en uheldig episode i barndommen med en gutt som het Sverre.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Trådstarter her: Hehe....Skjønner at det ikke er noen fare for at dette skal bli årets navn. Vi sliter veldig med å finne guttenavn, men synes begge at Sverre er fint. Vi får se....
humla80 Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Synes sverre er ett veldig harry navn, ikke det jeg ville kalt ungen min...
Tante Bassa Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Er vel ikke akkurat favorittnavnet mitt heller.... Men hvis dere syns det er fint, så gå for det. Det viktigste er jo at dere finner et navn dere liker :-)
Limlamli Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Syns Sverre er fint jeg. Her blir det sikkert Sivert om det blir gutt. Kansje ikke årets navn det heller, men vi liker det.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Sverre er et flott og staut navn! Harry vil jeg absolutt ikke kalle det, syns det er mer harry med disse leander salamander navnene. Sondre er også et flott guttenavn syns nå jeg
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Trådstarter her igjen: Nei, men kan jo mene så mangt, men harry synes jeg ikke det er Hyggelig at det er noen som synes det er fint da
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 høres ut som en gammel pedofil mann
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 Blir litt målløs av slike kommentarer jeg.
Ruffy Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 Sønnen min på 4 1/2 heter Sverre. Har bare fått positive tilbakemeldinger til d navnet:D
Miss Misantrop Skrevet 18. februar 2008 #16 Skrevet 18. februar 2008 Flott navn, godt forankret I norsk historie. Samtidig er det koselig og jeg tenker at det passer like godt til et barn som en voksen. For meg kan lea, leander, isodora bli litt I meste laget. Men det er bare min smak. Liker foresten Lenart godt. Saa jeg bor vel ikke prate. Min sonn, hvis det blir det da, skal ikke hete det ... Blir kalt opp etter bestefar eller onkel.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #17 Skrevet 18. februar 2008 Jeg liker IKKE Sverre... har problemer med flere Sv-guttenavn også (Svein, Svante osv).
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #18 Skrevet 18. februar 2008 litt spesielt og artig navn, men siden nabokatten har fått navnet, som blir det liksom litt rart, men hennes kattenavn har alltid vært veldig mennesklige
Chick Skrevet 18. februar 2008 #19 Skrevet 18. februar 2008 Litt vel "kongelig" kanskje...vet ikke helt. Det er ikke stygt, men jeg hadde nok ikke tatt navnet helt ut av det blå..måtte blitt hvis bestefaren/olderfaren het det, oppkalling...Da hadde det betydd noe for familien:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #20 Skrevet 18. februar 2008 Det finnes et eget forum som heter "Navnedebatten"!
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 18. februar 2008 #21 Skrevet 18. februar 2008 Personlig liker jegikke navnet sverre men husk at det er ingen andre enn dere selv som bestemmer navnet på barnet :-)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #22 Skrevet 18. februar 2008 Jeg liker Sverre godt jeg. Hadde en elev (som var best i klassen) som het det. Jeg er også for trauste norske navn som Sverre, Halvor, Konrad, Gustav etc og kan absolutt ikke tenke meg å kalle barnet mitt Leander, Lysander (ja det er faktisk noen som vurderer det) Nathaniel osv. Men vi er alle forskjellige og det respekterer jeg. Litt kjedelig hvis alle het det samme. Hvis Sverre er et navn dere kan bli enige om så gå for det. Han får sikkert ikke noen i klassen som heter det samme.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 18. februar 2008 #23 Skrevet 18. februar 2008 sønnen min heter Nathaniel:) Heldigvis er vi ikke oppvokst i ei bortgjemt bygd, hvor kun nitriste gammelmannsnavn er akseptert:) Sverre synes jeg vel ikke akkurat er det fineste navnet-men det er jo dere som skal velge navn, og da skal dere ta det dere liker, ikke høre på hva en gjeng høner sier inne her. og da drar jeg meg selv under samme kam her:) Vi har navn klarrt, og det er navn vi liker, ikke nødvendigvis noe hele landet synes er pent.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #24 Skrevet 18. februar 2008 Må si at det sjokkerer meg at så mange folk har negative assosisasjoner tilo dette navnet.. Selv synes jeg det er råfint:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #25 Skrevet 19. februar 2008 Syns Sverre er et "voksent" navn.. Beklager, men personlig tror jeg det navnet er så populært kun fordi prinsen er døpt det.. Hørte sjelden om noen som ble døpt det før prinsen ihvertfall.. Beklager, men det er neppe et navn jeg ville kalt barnet mitt, men dette er DERES valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå