Peders mamma Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg prøver å bli..eller vi heter det vel.. prøver å bli gravide, jeg sluttet med p-ring i oktober. har hatt ujevn mens siden da, hadde mens sist på nyttårsaften. kan jeg bli gravid selv om mensen uteblir ? har jeg eggløsning? æh...vanskelig ! -
StorkeMammaen Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Mensen får du ca 14 dager etter at egget er løsnet og blør da ut. Men du kan ha mensen/blødninger uten egg og. Hvis du har uregelmessige sykluser så ville jeg tatt kontakt med legen.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg ble gravid med nr 3 uten å ha fått igjen mensblødninger etter fødsel nr 2, så det går nok an.
Tonje W Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Jeg hadde veldig uregelmessig mens etter jeg sluttet med p-ringer. Det tok litt tid å bli gravid, men det skjedde etter 1 år. Gå til en homeopat som er spesialisert på barnløshet, da blir du hjulpet igang. Funket veldig bra for meg. Hvis du bor i nærheten av Oslo vil jeg anbefale Frøyaklinikken. Hjelper også veldig under graviditeten! Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå