Mamman til Sofia:-) Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hei Jeg har IKM i dag, er alltid presis og får alltid mens om morgenen.. Har hatt mensen smerter og stikkinger i 2 dager nå, og det kjennes ut som om mensen kommer hele tiden.. Testet neg til morgen i dag, kan jeg være gravid evt når burde jeg teste igjen? Har det noe å si at det er billige tester, el burde jeg kjøpe meg en CB i morgen hvis ikke tr har kommet..?
LilleVakreAnna Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Du kan være gravid -og du kan ikke være det! Skal jo ikke mye til for at tr blir en dag eller to forsinka sjøl om den pleier å være presis. Jeg mener å ha lest at det må være høyere konsentrasjon av hcg-hormonet for at cb-testene skal slå ut i forhold til de billige, men jeg kan ta feil. Det er vel forskjell på testene. Det er jo bare å ta en ny test, og kanskje er det lurt å bruke morgenurin. Men hvis du er gravid spiller det ingen rolle når på dagen du tester, etter ikm-dagen. Lykke til!!
Caity<3 Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 hei hei! det kan jo gå begge veier dette da. du kan være gravid...for ikke alle produserer de"riktige" hormonene så tidlig, jeg har også tidligere testet negativ, men vært gravid, så det er fult mulig! Jeg tror virkelig de billige testene er like gode som de dyre. men de dyre er ofte lettere å lese av, og litt mere avanserte. håper du er gravid da! krysser finge\re for deg. men det kan også hende TR errett rundt hjørnet. men jeg håper virkelig ikke det da! Lykke til! husk å skrive inn da!
Mamman til Sofia:-) Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 Takk for svar... Håper virkelig ikke tr kommer, er i 8 pp.. Håper den sitter denne gangen.. Blir så nervøs av det her, uff tenker for mye på det.. Har ingen andre symptomer,men det trenger jo ikke bety noe..
akicha Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Kan godt svare jeg :-) Jeg hadde tatt en ny billigtest i morgen tidlig jeg. Hvis du har noen fler liggende? Jeg har kjøpt inn for slike situasjoner, så jeg kan teste når jeg har "behov" (når det er behov er jo VELDIG subjektivt da..) for det. Som noen andre skrev her så tror jeg billigtestene er like gode som clearblue. De skal slå ut ved samme mengde HCG. Det jeg har tenkt, er at jeg nok vil ha behov for bekreftelse når jeg får positiv test. Hvis jeg får en positiv test så tror jeg at jeg vil oppleve at det er for godt til å være sant, og derfor har jeg clearblue digital liggende for å få bekreftet en positiv billigtest. Mest sannsynlig, så er det vel kanskje ikke gravid, siden du ikke fikk positiv test..., men det er jo langt fra sikkert så lenge tanta ikke har kommet! Ta en ny test i morgen du :-) Lykke til!
Mamman til Sofia:-) Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 Takk for svar.. Kjenner jeg blir lei meg, begynner å gråte hvis tr kommer nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå