Stinamedgogutten=) Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 hvordan er det å ta taovering når du er gravid?jeg er 28 uker på vei og om en mnd reiser vi til københavn..lurte på å ta en tatovering der...er det farlig når du er gravid??er det noen som har erfaring??
Axus' girlfriend Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 jeg hadde nok tenkt meg om to ganger, med tanke på infeksjon. Får du infeksjon nå med babyen i magen, er det jo tross alt ikke bare deg det går ut over. Du har jo heller ikke lang tid igjen av svangerskapet, så hvorfor ikke vente for å være på den sikre siden? Kroppen har lettere for å reagere når man er gravid, både på infeksjoner, allergier osv.
NormaJean Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 jeg skal tattovere meg! Venninen min som har tattovert i over 15 år sa at hun vil ikke gjøre det på meg før jeg er ca4-5 mnd på vei! Ingenting som er vitenskapelig bevist, men hun var mer komfortable med å vente til man er over den magiske 3 mnd grensen! Bare for sikkerhets skyld! Men hun har tattover mange gravide uten problemer, liker bare å være forsiktig i starten av svangerskapet. Hva skal du tattovere?
Stinamedgogutten=) Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal tatovere..syns det er veldig fint med noe helt oppe i nakken..rett under hårfestet liksom..kanskje ett kinesisk tegn...grunnen til at jeg vil gjøre det nå er fordi at vi skal til københavn og vurderte og gjøre det der...kanskje sambo vil gjøre det sammen med meg..men når gutten vår er født..vil jeg tatovere inn navnet hans..hva skal du tatovere anoona??
NormaJean Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har tre tattoveringer allerede, og noen til tegnet opp. Men jeg liker å vente så jeg vet jeg ikke kommer til å angre! Den jeg skal ta nå blir en snøkrystall til minne om søsteren min som døde brått i høst.
Brummeline3barnsmor Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 jeg tattoverte meg da jeg var 4 mnd på vei...ingen problem men du får ikke tattovert deg på magen, men d e d einaste.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Spurte selv på en tatoveringsplass i sommer om jeg kunne tatoveres. Fikk til svar at jeg skulle spørre legen om det når jeg var gravid. for de som tatoverte opplevde ofte at tatoveringa ikke ble noe fin i og med at kroppen forandrer seg i graviditeten. Hadde jeg vært deg hadde jeg ventet til etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå