Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 hva får vi mot det? kan vi fortsatt amme?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Er det så uvanlig at det er bare jeg som har det? Tror jeg ivertfall..
Galskapens overhode Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Ikke uvanlig. Ei jeg gikk på barselgruppe med fikk det (snart 5 år siden) Tror hun fikk noe på resept fra legen. DU kan fortsatt amme, men både du og barnet trenger en soppkur
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Takk for svar Er det ekkelt for barnet?
yret Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Veldig vanlig. Leste nettopp at man regner med at ca 50 % av alle barn mellom 0 og 1,5 år har trøske (sopp) i munnen, noe som igjen ofte fører til at mor får sopp på brystene. Enkelte barn som har _mye_ trøske i munnen kan være litt plaget av det i forbindelse med spising (det vil du i telfelle merke), men de fleste merker ingenting til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå