Gå til innhold

brystpumpe,hvilken er best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte meg en brystpumpe merke emma.Og har så problmer med å få ut melk.Det kommer nesten ikke noe ut.Får max ut 50ml..

Er det noen andre som har mer erfaring med brystpumping eller vet om en bra brystpumpe ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert det er pumpa di det er noe galt med. Jeg har Medela og er sånn passe fornøyd. Får ut ca 70ml, mens ei venninne som har samme pumpe får ut masse. Så jeg vurderer å få en nesespray hos legen som skal hjelpe på utdrivingen.

Skrevet

Jeg har den elektriske til Avent. Er veldig fornøyd med den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...