Sjefsmegga Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har noen fine: Limte fast skoa til en kompis av pappa til gulvet i gangen med superlim Smørte superlim på dørhåndtaket til min irriterende lillebror ( det var forøvrig min kjære mor det gikk utover siden hun skulle inn der å legge på plass noen klær, det ble skikkelig bråk og jeg fikk inndratt tv-tida i ei uke) Jeg har også festa senn til et vindu med tyggegummi og harpisk og gnika på den med en isoporbit, det ble en svært ubehagelig lyd på stua for pappa som skulle sove middagslur. Jeg la lommebok på gata og gjelte meg i en busk ( klassiker) Vi ringe på og stakka av selvsagt og drev med "spionasje" på kjærestepar..hehe Pluss mange andre, stort sett var min beste kammerat med på alle disse strekene..vi var noen fantunger, men vi mobba aldri og var ellers snille og greie unger, men elska disse fante strekene :-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Det var jo ikke så mange forskjellige dekodere til tv før.. husker jeg og noen venner fløy rundt og svitchet kanaler hos folk.. satt ute bak vindueme og holdt på og daue .... Stakars.., noen ble jo sikkert redde og sikkert begynt og tro på det overnaturlige etter det.. hahaha.. =) Vi byttet litt kanaler.., skrudde opp og ned volumet osv..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Vi (jeg og fetteren min) plaga vel nærmest vettet av en yngre kusine, bla måtte hun spise hjortesalt. :-/ Men hun overlevde, og vi er faktisk venner i dag. Jeg og nevnte fetter gikk tur i fjæra en gang som 5åringer. Var borte i 4 timer, hadde gått nesten 6 km. Tror det var noen smånervøse foreldre når de endelig fant oss. Men rampestreker. Må vel være av sorten du nevner opp da. Og èn gang skar jeg meg i fingeren på noe blikk, fossblødde, så jeg smurte det rundt halsen, gikk inn til mamma og "besvimte" på kjøkkengulvet. Ja også "fant" jeg en eplestilk i eplenektaren fra Nora, mamma ringte inn og vi fikk 40 liter nektar levert på døra uka etter. :-o ...stilken kom jo fra et eple i fruktskåla...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Har forresten en veldig fin en fra voksen alder.. vi øvde oss på film sminke på skolen.. Vi lagde da av alle ting et stort kutt over håndleddet og opp til armbogen om du skjønner... Sprikende sår hvor det var sånn halveis koagulert blod og noe ferskt.. Læreren hjalp meg så det så dønn ekte ut.. jeg gikk med såret inn til lærerrommet og sa at jeg tror jeg har gjort noe dumt mens det ranr blod fra armen.. hehehe.. ( fikk litt kjeft da.., men læreren min visste om det.. hehe) Beholdt såret og tok med meg litt blod.. Helte litt ferskt på "såret " før jeg kom på jobben.. Gikk inn på jobben og sa at jeg kunne jobbe hvis det var helt krise.., men tror kanskje at jeg burde dra til legen.. Sjefen holdt på og dette i bakken.. hehe..
Pærefrø Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Jeg og broren min gikk i gulrot åkeren til onkelen vår, vi vill eha gulrøtter. Men de var jo ikke akkurat store da, så da vi dro opp og så at de ikke var vokst noe, så bare putta vi de i jorda igjen og dro opp neste... visste vel ikke at de ikke vokste videre da... Kan si at onkel blei RIMELIG frustrert.... men det gikk heldigvis over og han ler av det i dag... hehe
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Jeg tok en fra alle vi barna i bakkebygrenda, bortsett fra at vi fikk det til. Hyssing rundt foten og alt det der. Var ute og spaserte midt på natta i en alder av 9-10 år. Mamma og pappa hadde vel fått anfall, hadde de oppdaget at ungen var borte i 3-tida om natta...
woo-woo Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Var kanskje litt stygt gjort, men vi ler av det i dag Jeg stengte søstera mi inne i kjøleskapet (Vi hadde et hjørnekjøleskap som er litt større og romsligere enn de vanlige). En nabojente stakk av med plastikk trillebåren til broderen. Jeg sprang etter henne, når jeg fikk tak i trillebåren slo jeg den i hode på henne. Uff stygt gjort, men skulle jo bare beskytte lillebror
Tøysetipp Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Jeg tror det eneste jeg har gjort er å være med på og skrive et anonymt brev til gubben i svingen som strødde i akebakken vår. Det var så anonymt av vi undertegnet det med navnene våre:-O Jeg hadde kjempe vondt i magen og ville egenetlig ikke være med på brevet, men turte ikke si i fra.. Brevet begynte med følgende "Jevela gube...." he he Gubben i svingen kontaktet våre foreldre og vi måtte pent gå ned å be om unnskyldning. Det endte med at vi ble invitert med inn på boller og saft av kona hans. De moret seg litt og det gjorde vel foreldrene våre også. Men, jeg husker enda følelsen av å be om unnskyldning og hvor ydmykende det var når det viste seg at han gjorde det av godhet. Akebakken endte nemlig rett ut i et trafikert, uoversiktelig sving.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Haha.. uffameg Jeg ga lillebroren min en marsvinlort og sa det var en rosin :9 Stakkar... Denne er fæl da.. stakkar sjåføren.. Jeg og venninne tok med oss to sykkelvrak fra mekkebua til storebror, klinte oss til med ketshup og la oss i veikanten... Lå der til en bil kom kjørende, den BRÅBREMSA, han skrek og hoia og løp mot oss... og vi tok beina fatt og spurta inn i skogen! Husker han ble ILLSINT og løp etter oss, skulle ta oss sa han. Vi ble dritredde og gjemte oss i skogen LENGE Hadde vi godt av.
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Jeg skrev " er teit" på veggen, så fikk lillesøstra mi kjeft:D Blir minna på den noen ganger tihi! Også sparka jeg barnebarnet til naboene til kusina mi ned fra dukkestue taket til kusina. Han satt på en sånn lekescooter, og skulle hoppe ned (det var masse snø), så syntes jeg vel han brukte litt vel lang tid......
stinky og poopy Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 jeg har gjort mye løye i mine yngre år... noe av det jeg husker best: Min far gravde noen hull for å sette opp et gjerde - dvs. han gravde de opp, mens jeg gikk etter ham og fylte de opp igjen. Heldigvis er han den rolige og beherskede typen, så han sa ingenting, bare lo, mens farmor kjefta som bare det!! Sommer, familietreff, 15 barn i alder 4-11 år. Jeg var selvfølgelig yngst, men også den verste røveren av alle!! Jeg samlet alle ungene, og tok de med til en elv som lå en cirka 4-5km unna, UTEN å si ifra til noen av foreldrene.. gjett om det ble rabalder, alle ungene vekke, t.o.m. politiet ble kontakta!! Men så var det en gammel nabo som hadde sett oss, og vi ble innhenta ganske fort, midt på en åker... Unnskyldningen var: Det er varmt, vi ville bade!! husarrest var straffen... Da lillebror ble født, var jeg ganske stor, 7 år, og hadde IKKE lyst på en bror!! Så da jeg fikk i oppdrag å se til ham i 5min (han var ca. 2mnd), så jeg mitt snitt til å bli kvitt ham.. Jeg stappa munnen hans full med ostepopp!! heldigvis kom mamma inn og oppdaga dette i tide, og da hun tok ut ostepoppen, så begynte han å grine - han ville ha mer!! Han liker ostepopp den dag i dag.. og jeg, jeg fikk husarrest i 2 uker og ingen ostepopp på en måned...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 "meg og stinkdyret" måtte le litt av ostepopstuntet ditt.. huff å huff... Har egentlig vært litt kjedelig jeg. Bare sånne vanlige ting som epleslang, plommeslang, ringe på og stikke av- det var spes morsomt i blokka rett ved oss, alle kom ut på verandaene sine.. Tulleringte fra telefonkiosk uten penger. Hysterisk morsomt, vi hørte dem i andre enden, men dem hørte ikke oss. Jeg og ei venninne la en gang isklumper tvers over hele veien. Vi satt i skogkanten og holdt på å flire oss ihjel når bilene bråbremset og gikk ut for å flytte dem. Etter de hadde kjørt, så la vi dem ut igjen.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 Vi sto på en gangbro som gikk over en vei og kasta stein og greier ned på bilene. det var kjekkest med de som hadde soltaket åpent - de fikk stein og greier inn i bilen... endte med at en fyr ble steik forbanna og kom etter oss... Lekte også ring-på-spring. Og så pleide vi å ringe til barn og unges kontakttelefon fra telefonkiosk (gratis) og spørre tullespørsmål...
kua kalva,drektig igjen Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 bitta fast lillesøster i en spark,og lot henne være igjen midt på veien, mamma å pappa ble sint. bant samme søster fast i ett tre i skogen i over 1 time og sa at elgen skulle komme å spise henne. slo nabojenta i hodet med hammeren,fordi hun tisset på puta min. bæsjet i hagen til naboen
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 Da jeg var 6 år stjal venninna mi og jeg lightere av mamma og prøvde å sette fyr på barnehagen. Da jeg var 14 år satte jeg fyr på skolen. Hm, tror kanskje det bor en liten pyroman inni meg? Hehe...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 17. februar 2008 #17 Skrevet 17. februar 2008 Rebel m/jente: Det med å ringe gjorde vi også =) Barn og unges kontakttelefon og SUSS-telefonen fikk gjennomgå. Fortalte mannfolka som jobba der hvor forelska vi var i dem, ringte for å spørre om oppskrift på vafler osv.. Tror du vi kjeda oss..
TurangaLeela Skrevet 17. februar 2008 #18 Skrevet 17. februar 2008 Jeg og fetteren min gjorde mye gøy da vi var små: -Han tissa i senga t bestmor, hun trodde det var vann.. -La en tegnestift i senga til bestemor, uuuuææææææ(hahaha) Ja..det gikk hardt ut over henne...
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #19 Skrevet 17. februar 2008 Haha..! morsomt med sånne tråder altså! Mer mer!
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 17. februar 2008 #20 Skrevet 17. februar 2008 Jeg og venninna mi lurte en gutt til å klatre opp i ett tre også satt vi og passet på så han ikke kom seg ned igjen og hjem innen den tiden han skulle! Også rømte vi og var borte i 5 timer. Ble husarest da ja.... Skremte de mindre barna i bygda med at elgen kom å tok de og sånn, men ellers var vi vel ganske snille:) Eller vi har fortrengt alt! hehe
ToPrinsesser<3 Skrevet 17. februar 2008 #21 Skrevet 17. februar 2008 Jeg og en jevngammel (5 år) kamerat rev opp gulerøtter og kål i gønnsakshagen til en nabo mens de var på ferie. Vi tok alle skoene i gangen til kameraten min og kastet ned i skogen bak huset. Gikk i postkassene (ca12 stk på ett stativ) og kastet all posten ned i en elv rett ved... Herregud så fæl vi var, og jeg som egentlig er snill som dagen er lang...
litakine og Theodor Skrevet 17. februar 2008 #22 Skrevet 17. februar 2008 Jeg og ei venninne rømte "hjemmefra" fra huset vi har i spania midt på natta - bare løp gjennom stua og sprang som helvete, fordi vi ikke fikk være ute lenger enn til 2! Gjemte oss på taket av en blokk, mens folka kjørte rundt og leita etter oss... Hadde dødd hadde min unge gjort noe lignende! Fikk straffa mi da, fikk en stor torne inn i helen, som jeg måtte skjære ut uten bedøvelse - hadde ikke tatt med meg sko når jeg løp, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå