Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Får far være på sykehuset sammen meg og babyen eller må han reise hjem med en gang når fødselen er over? det er jo et hotel på riksen kan vi evt være der sammen? Noen som vet.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Tror du må være på barsel på riksen. De har ikke samme opplegget som på Ullevål der far kan overnatte og være hele tida.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 jeg håper han kan være der evt at de har ledig rom til han på hotellet da jeg føder for jeg vil ikke være der alene jeg.
mossik en av hver pluss en til Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Hei. Hotellet på Riksn er ikke for barselkvinner, så du må nok belage deg på å bli på barselavdelingen. Far kan ikke bli der hel døgnet, men må hjem om natten og i en viss periode på dagen. (husker ikke ekakt tidspunkt) Men det er mulig å spørre om familieromene er ledige, da kan han bli, men disse rommene er iutganspunktet resrvert for de med alvorlig syke barn, eller ekstrent tøffe fødsler. Men når det skal sies var det ikken oe problem formeg å sende mannen hjem etter endt dag. Tror nesten det var verre for ham enn for meg.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Hmm jeg vil ha han hos meg jeg da. så får se hvordan det går. det er mange uker i gjenn til jeg skal føde. jeg føler meg som bambi på glatt isen, og vil ikke være der alene.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Foruten hotellet så har riksen mange brakkeplasser, så det kommer sikkert til å ordne seg:) skal selv dit, men kommer nok til å sende gubben hjem på natten slik at han får sovet godt. Får jo ikke være sammen uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå