Ajam Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Har vært ett nydelig vær i dag. Fikk en snev av vår følelse.. Viket som alle barna i hele oslo hadde samlet seg ved den store leke borgen.. Fin dag
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Som regel hver dag jeg og, faktisk:-) Enten bare for å jogge, eller med jenta mi:)
Mom2Two Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Da må vi jo ha sett hverandre, rotta:-) Kan du ikke ta på et stort skilt rundt halsen med "siklerotte" tydelig skrevet på neste gang du går tur;)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Da må vi nok ha gjort det ja:-D Haha! Vanligvis jogger jeg sammen med en spenstig ung fyr som er ganske høy:-P Så du får se etter meg;-D Ellers skal jeg begynne å skule etter deg:p
Mom2Two Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 He-he, ja du får skule i vei;) Jeg får etter han spenstige da:-p
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Skal det ass;-D Blir derimot litt vanskelig å skulle finne ut hvem du er, for er vanligvis ikke helt alene;-) Jeg er jo så klart spenstig jeg og, så går ikke an å ta feil! Hahahaha:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå