Gjest Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Har nå prøvd lovehearts mot halsbrann.... men det gjør det bare vondt verre.... så di som sier at lovehearts virker, kan ikje ha skikkelig halsbrann.... det er min mening......!!!!!!!!
Gjest mphs Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Enig. Gaviscon er bra når man har halsbrann.
mamma050308 Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Enig med deg. Love Hearts hjelper ikke mot skikkelig halsbrann. De gjør det bare verre. Det har jeg funnet ut også for en stund siden. Såå de som anbefaler Love Hearts har absolutt ikke skikkelig halsbrann!!!!!
musemor... Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 He he...det er nok litt individuelt det der, også fra svangerskap til svangerskap. Forrige gang hadde jeg kraftig halsbrann, og lovehearts og mandler var det eneste som hjalp, holdt på å kaste opp av f eks Gaviscon. Denne gangen derimot har jeg like kraftig halsbrann, men verken mandler eller lovehearts virker!!! Så folk er forskjellige, og svangerskap er forskjellige!!!
mastermind Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Kommer an på hvor ille det er. Noen dager hjelper det, andre dager ikke. Her går det i lovehearts noen dager, og sjokoademilkshake! Har prøvd rå potet, men hjelper ikke. Halsbrannen er normalt sett ikke så ille, bortsett fra når jeg har vært dum nok å drikke kaffi eller spise brunost. Vi må bare dele gode råd her inne, noe hjelper, noe hjelper ikke, og dette er individuelt!
sylvia1 Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 prøv å drikk melk før du legger deg! det hjalp ihvertfall på meg. eller naturell youghurt. det er også effektivt=)
Ladybug~N&E Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 titralac. fåes på apoteket. ta to, tygg og svelg. halsbrannen forsvinner som dugg for sola;) (ta to til om nødvendig. dagsdose er max 20stk.) hadde tatt livet mitt om jeg ikke hadde hatt dem mens jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå