ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Venninna mi lager fine og gode mei taier. Ser det er mye snakk om mei tai og slikt her for tiden, så legger ut link jeg http://mille-design.blogspot.com/ Må reklamere litt siden det er jeg som har plaget henne til å starte med salg hihi
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Ja, det kunne jeg tenkt meg, hadde det ikke vært for at jeg har spydd ut 700 kr på en ubrukelig baby bjørn..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 BB får du solgt igjen på finn til noen uvitende hihi. Solgte min for 500 jeg.. Gikk på under ei uke
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Ja, jeg har vurdert det ) Hehe. MEN, bærer ikke så mye da, men enkelte ganger kan det være greit.. Hvor lenge kan man bruke en mei tai da?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 Bærer ikke så mye jeg heller, men veldig greit å ha ja. Var å hentet storesøss her en dag, de var på tur med bhg inni skogen. Og da tok jeg bare Didrik i mei taien og tusslet avgårde. Genialt =) Hvor lenge av gangen elr alder? Du kan bruke den så lenge av gangen du har behov for det pga at barnet sitter ergonomisk riktig, og de kan brukes til barnet er 3-4 år, så lenge du føler det er greit =) Men tror nok ikke jeg kommer til å bære didrik så lenge, han er 10 kg nå så hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå