☆twinkle twinkle Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 tror dere det hadde gått an å fått til å sydd en sjøl? Eller få noen til å sy den for seg? tenker mest på den som heter byssanlull? Noen som har gjort dette eller kjenner noen som har? syns den koster masse penger samtidg som jeg ønsker meg en moseskorg. det blir jo litt dyrt med begge deler..
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Har du sett på hengevugga de har på purnatur.no? Billig, billig!!
☆twinkle twinkle Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 tusen takk for svar...de er jo greie di...den blå og hvitstripa kosta jo bare 500.. kunne kanskje spray lakkert den eller noe..eller kanskje det er farlig for baby å ligge i da...
☆twinkle twinkle Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 heh..der så jeg litt emr nøye og den naturfargede koster 499 dette blir bra..
♥gullegull08♥ Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=4_23&products_id=4310 har ei med stativ. www.kidscompany.no har også en til en grei pris. den til purnature til 500 er uten noe tilbehør..madrass o.l. følger ikke med.. Syns den til alexi.no var litt grei og billig. men spørs jo til hvilken bruk du skal ha den da...
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Det følger jo skjeldent madrass med når man kjøper seng/vugge.Trenger det heller ikke i den der. "Hampen" gir jo mye etter og med et lammeskinn/mykt teppe lagt dobbelt/trippelt holder det i massevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå