Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Vi syns jenta vår har en del spasmer og rykkninger.. Vår eldre sønn hadde også det, men det avtok etter bare noen få mndr. Vi hadde også en litt travel fødsel, så tankene er litt om noe er skjedd? Når skal de spasmene og rykkningene avta?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 dytter denne jeg. har en datter på 6 mnd. lurer også på dette.. er så redd for noe cp sykdom.. pluss hun er ganske sen motorisk
mumimammaen Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 jeg aner ikke hva det kan være. men hadde det hendt her, så hadde jeg nok ringt legevakta å spurt.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 det har våres datter også og hun er også 7 måneder gammel men jeg har bare tenkt at det kommer av når hun tisser siden de sa jo det når babyene lå i magen og du kjente du fikk rykninger at det var babyen som tisset...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Stort sett alle babyer har vel spasmer med den første tiden etter at de blir født, men det avtar jo etterhhvert. Men etter 7 mnd hadde jeg nok tatt kontakt med hs eller fastlegen, greit å utelukke om det evt er noe. kan jo hende hun bare er litt treg og at hun trenger litt tid:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 HI her: Ja, hun har ikke disse MYKE bevegelsene om dere skjønner. Det rykker raskt i armer og bein når hun spreller. Er så vanskelig forklare og..... Men jeg tror at babyens bevegelser burde være litt mer myke etter en tid? eller er jeg overhysterisk?
Susi og prinsessa Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Jenta vår peiver veldig med armene i ukontrollerte bevegelser når hun er trøtt,hun er snart 7 mnd. Tror ikke det er noe å bekymre seg over, men det er jo du som mor som kjenner barnet ditt best, så hvis du er bekymret bør du kanskje ta det opp med lege eller hs.
Susi og prinsessa Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Kom på en ting, du kan jo teste det litt ved å lokke henne til å gripe om en ting når hun har disse spasmene, hvis hun klarer det er de jo ikke helt ufrivillige hvis du forstår hva jeg mener..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå