Gå til innhold

spasmer på vår datter 7 mndr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi syns jenta vår har en del spasmer og rykkninger..

Vår eldre sønn hadde også det, men det avtok etter bare noen få mndr.

Vi hadde også en litt travel fødsel, så tankene er litt om noe er skjedd?

Når skal de spasmene og rykkningene avta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne jeg. har en datter på 6 mnd. lurer også på dette.. er så redd for noe cp sykdom.. pluss hun er ganske sen motorisk

Skrevet

jeg aner ikke hva det kan være. men hadde det hendt her, så hadde jeg nok ringt legevakta å spurt.

Skrevet

det har våres datter også og hun er også 7 måneder gammel men jeg har bare tenkt at det kommer av når hun tisser siden de sa jo det når babyene lå i magen og du kjente du fikk rykninger at det var babyen som tisset...

Skrevet

Stort sett alle babyer har vel spasmer med den første tiden etter at de blir født, men det avtar jo etterhhvert. Men etter 7 mnd hadde jeg nok tatt kontakt med hs eller fastlegen, greit å utelukke om det evt er noe. kan jo hende hun bare er litt treg og at hun trenger litt tid:)

Skrevet

HI her: Ja, hun har ikke disse MYKE bevegelsene om dere skjønner. Det rykker raskt i armer og bein når hun spreller. Er så vanskelig forklare og.....

Men jeg tror at babyens bevegelser burde være litt mer myke etter en tid?

eller er jeg overhysterisk?

Skrevet

Jenta vår peiver veldig med armene i ukontrollerte bevegelser når hun er trøtt,hun er snart 7 mnd. Tror ikke det er noe å bekymre seg over, men det er jo du som mor som kjenner barnet ditt best, så hvis du er bekymret bør du kanskje ta det opp med lege eller hs.

Skrevet

Kom på en ting, du kan jo teste det litt ved å lokke henne til å gripe om en ting når hun har disse spasmene, hvis hun klarer det er de jo ikke helt ufrivillige hvis du forstår hva jeg mener..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...