Mom2Two Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 - Helseteppe foran vogna - Det der forb.. pudderet hva det nå enn heter - Hva tjener dere/Hva har dere utbetalt/Hvor mye betaler dere i boliglån i forhold til inntekt - Om alle mulige offentlige stønader er kommet eller ikke kommet denne måneden - Innlegg av typen "min ubrukelige mann, men jeg gjør sier ikke noe til ham eller gjør noe med det"
papoyo Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 -Om man er en dårlig forelder dersom man leverer barnet i bhg før en viss alder -Slanking -Forovervendt kontra bakovervendt barnesete -Røyking i nærheten av barn / i svangerskap osv -Hva skal du ha til middag?
skorpionfruen Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Enig med inntekt innlegget ja Ellers innlegg der folk skal være så sjokkerte over folk som gjør det ene og det andre som ikke anses som perfekt oppførsel for en supermamma... kjedelig! Så må jeg snu på det å si at jeg er lei av alle som skal fremstilles som perfekt. At ingen tør å si at de er møkka lei innimellom, at det er et slit innimellom, at det slett ikke er så koselig mad småbarn i trass osv
Gjest irismor Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 - Debatten om bilseter - Ammedebatten (får man ikke til så får man ikke til) - "Er det noen som har fått barnetrygd", når kommer foreldrepengene osv... - Alle innlegg om "slemme" svigermødre - Hva fikk du til morsdag, valentines day, jul eller hva ga du i farsdagspresang.
OsloMor Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Bilsete feil/riktig vei Ferbers er farlig/ufarlig Parkdressmerke-diskusjon Såpe eller ikke såpe på baby Mannen hjelper ikke til hjemme-problematikk
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 middag bilsete teppe foran vogna våtservietter mamma 25 (ikke lei dama, men alle anonyme drittslenge innlegg)
Cat.68 Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 * fremovervendt Vs bakovervendt bilstol * morsmelk Vs mme * kan jeg være gravid? * Sukker * Når kommer trygdepengene....
Himmel og hav Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 - bilseter - reimatec - "jeg blir så forbanna..." og så følger en eller annen liten fillebagatell som man burde heve seg over.. - hvilken vogn skal jeg velge? - masing og roping på sjaman. Kan ikke være festlig å være henne når så mange maser hele tida.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 -Forovervendt vs bakovervendt -Hvor mye tjener du??? -Er jeg en dårlig mor når jeg...? -Kan jeg være gravid? -Våtservietter
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Førsteplassen går til: "Hvorfor er dere så frekke/slemme" 2) Klaging på Mamma25 3)Forovervendt/bakovervendt 4)Når har man eggløsning 5) Hva synes dere om denne vogna + link.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Bilseter Amming/mme debatter NAVinnlegg inntekt/utgiftinnlegg piss (altså tråder som utarter seg til å bare bli piss!)
ScaryMama Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 - Er det noen som kan "se" hvor .... ligger - Når kommer foreldrepenger/kontantstøtte/barnetrygd -Hvor mye utgifter har du - Klaging på priser
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 - Er det noen som kan "se" hvor .... ligger? -Forovervendt/bakovervendt -Er jeg en dårlig mor når jeg...? -Kan jeg være gravid? - Innlegg av typen "min ubrukelige mann, men jeg gjør sier ikke noe til ham eller gjør noe med det" Etterfulgt av innlegg av typen "Åh, så mye som jeg ELSKER mannen min" fra samme bruker.
Keep_on_trying Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 1. Noen som har handlet på ...com? 2. Er jeg gravid? 3. Forovervendt vs bakovervendt bilsete 4. Hva skal dere ha til middag i dag? 5. Hvor mye tjener dere?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 1)forovervendt/bakovervendt 2)unge/gamle mødre 3)amming/mme 4)Rasistiske innlegg (og da mener jeg ikke konstruktiv diskusjon, men innlegg ala "jeg hater alle muslimer, de er verre enn dyr og bør utryddes") 5)Er jeg gravid?
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #17 Skrevet 17. februar 2008 - Inntekt og utgift-tråder, og i samme ånd: Hva jobber mannen deres med... - Bhg-tråder -Helseteppe på vognen - ammedebatt/våtservietter/bilsete - "Overreagerer jeg nå????"
Guttemamma til tusen :) Skrevet 17. februar 2008 #18 Skrevet 17. februar 2008 hehe.. det verste er vel innlegger som begynner med "bør jeg reagere?" merker du ikke om det oppstår en reaksjon inni kroppen som sier at "dette blir feil"?? Litt for avhengig av dib om du ikke lenger vet hva du mener om ting, men må inn her for å spørre ellers er jeg lei av: **Middagstråd jenter!! **helsesøster sa til meg at... **svigermor%&¤&% **hjelper mennene deres til hjemme?? **noen som har link til.... (hva har vi google til??)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 17. februar 2008 #19 Skrevet 17. februar 2008 men.. på den andre sida... hva hadde dib vært uten disse spørsmålene?? )
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2008 #20 Skrevet 17. februar 2008 - OPPKAST OPPKAST OPPKAST - Gamle mødre er ubrukelige ( les. over 26 år :-)...) - Unge mødre er ubrukelige (les under 26 år :-)...) - SJAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAN - "Dere er de dårligste mødrene som finnes fordi dere gjør ikke det jeg syns dere skal" når det gjelderamming, sex, røyking, et glass vin, bilseter, vogner, vogntepper, middagsmat, penger, klær og sko.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #21 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er også drittlei alt som nevner "utlendinger". Før eller senere tar samtalen en lite samfunnsvennlig sving inn i en mørk bakgate der ingen burde være.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 17. februar 2008 #22 Skrevet 17. februar 2008 * Noen som ser ditt og datt? * Bilsete forovervendt/bakovervendt * Innvandringspolitikk * Når kommer barnetrygd denne mnd? * Våtservietter, boikott av Nestle
petite fleur Skrevet 17. februar 2008 #23 Skrevet 17. februar 2008 Ferber mm/mme reimatec el/ikm Hvor gammel var barnet ditt når...
LegallyBlond Skrevet 17. februar 2008 #24 Skrevet 17. februar 2008 - bakovervendt/forovervendt bilstol - barnehage/hjemme - klageinnlegg over mann eller svigers - slanking - alle innlegg der man hakker løs på HI eller andre som har svart, og vrenger og vrir på alt som blir skrevet
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. februar 2008 #25 Skrevet 17. februar 2008 -Den evinnerlige klaginga over mannfolka -Bakover eller forovervendt bilsete, rett/galt -Hvor mye tjener du/hvor mye er lånet på -Amming vs mme -kan jeg være gravid Disse temaene styrer jeg glatt unna!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå