Gå til innhold

Noen som har handlet på Lillepille.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pergotime og diane p-piller feks er jo billigere der enn her. Noen som har kjøpt noe gjennom der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der kom didrik å trykte på pc`n ja hehe.

Det jeg lurte på da, var om det tok lang tid før du fikk det du bestilte.

Skrevet

diane p-piller har mange synonymer. Altså mange forskjellige firmaer som produsere diane p-piller alt er helt det samme bare forskjellige navn. Tror jeg betaler rett over hundrelappen for 3 måneders forbruk me diane p-pillene mine..Det er mye billigere enn å bestille fra lille pille

Skrevet

Okay, ja det kan hende. Har brukt diane og husker de var dyre. Men er nok som du sier ja, mange forskjellige navn på de..

Men i allefall da, så er det jo mye annet som er billigere der

Skrevet

Jeg har brukt Diane, kostet vel ca 200 pr pk tror jeg. Jeg ville ALDRI kjøpt slike ting på nett. Aldri i verden!! Føler ikke at jeg vet hva jeg får da liksom.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da minna dere meg på at jeg må sette på et p-plaster, takk! :)

Men, alle de tinga de selger her er jo reseptbelagte, og det for en grunn antar jeg. Ville aldri kjøpt sånn på nett nei....

Skrevet

Men de hadde vel ikke fått drive den siden hvis det hadde vært ulovlig vel?

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale å kjøpe pergotime på nettet uten oppfølging fra gyn! Det kan bli svært alvorlig med overstimulering! Det kan i værste fall gi eggstokkreft, eggstokkene kan faktisk sprekke og du kan få store og smertefulle cyster på eggstokkene... De får holde på fordi de ikke oppholder seg her i landet, så da kan ikke norske myndigheter gjøre mer enn å stoppe pillepakkene i tollen...

du kan ALDRI være trygg på at piller kjøpt på nett inneholder det det står at de inneholder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...