ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Pergotime og diane p-piller feks er jo billigere der enn her. Noen som har kjøpt noe gjennom der?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2008 Der kom didrik å trykte på pc`n ja hehe. Det jeg lurte på da, var om det tok lang tid før du fikk det du bestilte.
Bea- Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 diane p-piller har mange synonymer. Altså mange forskjellige firmaer som produsere diane p-piller alt er helt det samme bare forskjellige navn. Tror jeg betaler rett over hundrelappen for 3 måneders forbruk me diane p-pillene mine..Det er mye billigere enn å bestille fra lille pille
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 Okay, ja det kan hende. Har brukt diane og husker de var dyre. Men er nok som du sier ja, mange forskjellige navn på de.. Men i allefall da, så er det jo mye annet som er billigere der
~Maja Mor~ Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har brukt Diane, kostet vel ca 200 pr pk tror jeg. Jeg ville ALDRI kjøpt slike ting på nett. Aldri i verden!! Føler ikke at jeg vet hva jeg får da liksom.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Da minna dere meg på at jeg må sette på et p-plaster, takk! Men, alle de tinga de selger her er jo reseptbelagte, og det for en grunn antar jeg. Ville aldri kjøpt sånn på nett nei....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2008 Men de hadde vel ikke fått drive den siden hvis det hadde vært ulovlig vel?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Jeg vil ikke anbefale å kjøpe pergotime på nettet uten oppfølging fra gyn! Det kan bli svært alvorlig med overstimulering! Det kan i værste fall gi eggstokkreft, eggstokkene kan faktisk sprekke og du kan få store og smertefulle cyster på eggstokkene... De får holde på fordi de ikke oppholder seg her i landet, så da kan ikke norske myndigheter gjøre mer enn å stoppe pillepakkene i tollen... du kan ALDRI være trygg på at piller kjøpt på nett inneholder det det står at de inneholder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå