Gå til innhold

mage morgen/kveld og livmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg har "flatere" mage enn jeg har hatt tidligere om morgenen de siste 5 ukene. Men etter noen timer og litt mat er den i sin rette modus igjen og står rett ut som litt pløsete gravidmage.. Normalt?

Og når og hvordan kan man kjenne livmoren?

Er 12+4 og blitt helt symptomfri, veldig uvant!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig i starten av andre trimester å ha det sånn. I dag er jeg 21+1 og det var først for litt over en uke siden det sa virkelig bare "pang" - og vips var magen min stor hele dagen (nærmest over natten). Ikke bare om kvelden!

Skrevet

Magen min har også vært litt "av og på". Den er vel fortsatt noe mindre om morgenen, men det begynner jevne seg ut.

Jeg fant heller ikke livmora, hadde lest flere steder at "nå kan du kjenne livmora", men nei, ikke jeg (er 16 uker nå). Var hos jm på fredag, da jeg spurte, klemte hun bare og sa at her er den, med en gang. Er nok godt trent på det hun. Men så hadde jeg og sambo sex... Og da fant jeg den med en gang etterpå, livmora blir ganske hard da. Så det er trikset for meg i alle fall :-) Litt sengekos er bra for det meste...

Skrevet

jeg har det likt som deg. er 15 uker og har ikke noe skikkelig gravidmage enda, men jeg ser selv utover dagen at det er en liten kul nederst på magen. Men om morgenen er den nesten heelt borte.. så kommer den litt om kvelden bare.. tror det er sånn i starten.. venter ikke at den kommer skikkelig før i uke 20 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...