Kvitrebekk Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Huff. Ikke lett å være småbarnsmor heller. Gullet på 1 mnd bare gråter i dag. Dessuten er hun skikkelig surklete i nesa. Stakkar. Og mamma får jo helt vondt i hjertet av det her.
TussiLussi Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Uffda Ammer du - prøv å drypp litt morsmelk i nesa hennes, surkler hun kan dette skape ubehag. Litt lett massasje, kanskje? Sukk, kjenner meg igjen - man blir så ekstra sårbar når noe så hjelpesløst og avhengig av oss ikke har det helt topp. Lykke til og god bedring
Kvitrebekk Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 Har ikke melk dessverre. Har forsøkt saltvannsløsning, men det hjalp ikke det heller Huff, mamma synes dette er grusomt!
maya80 Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Jeg sprayet nesa til min sønn masse når han var så liten å forkjølet jo ofte jo bedre, lagde egenlagd blanding med 1 liter vann å kokte dette opp med litt salt i.
kajfla Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 1 liter vann bland med 9 gram salt og kok opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå