tullerusk Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Noen tips til hva vi kan finne på i vinterferien? Med en på 7 og 1 år? Reiser på fjellet i slutten av uka, men trenger noe å gjøre frem til det=D Takk for svar=)
tonebf Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 fjellet ja her blir vinterferien brukt til og gjøre særemne(skole) hadde håpet og få gjort noe annet...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 ligger på sofaen og er syk, mens arbeidet hoper seg opp... ikke helt sånn jeg har planlagt det, men men.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Pakker meg, en koffert, laptopen, ungen og brunost med på toget og reiser ei uke til han der kjærestetingen min. Gleder meg! Og der skal vi på teknikens hus, badeland og litt shopping. Også må vi vel ut i snøen litt, for der har de snø. Ja også skal vi bade i badestamp en av kveldene. :-D
Denice Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Vel..om det er noen aleneforeldre som lurer på hva de skal finne på i Drammensområdet: Meld deg inn i affo og sleng deg med på lekeland neste lørdag!!
Hera Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Vi er i campingvogna og bare koser oss:0) Spiser god mat, går på ski, leker ute i snøen, og i løpet av uka regner jeg med vi tar en shoppingtur.
tullerusk Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2008 Høres deilig ut da. Har hytte på kvamskogen, så skal opp der i slutten av uken. Koselig med campingvogn da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå