Heidi30 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Fikk tvillinger 15 januar.... Er litt bekymra for han ene da magen ikke er god...han gulper så mye...går det an å spå det? Om det er noe mamma spiser eller om det er tillegget eller hva det kan være.....? Hva får dere spådamer opp hvis dere prøver å spå morsomt å bare høre.... Tusen takk på forhånd!
Mamalari Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Gir ingen diagnose e.l når jeg spår, det mener jeg er opp til legene. Jeg får ikke opp noe magevondt eller noe, så tror ikke du trenger og bekymre deg.. Kjenner bare ut som det er noe som vil opp igjen, kan være at han får for mye mat. Føler iallefall ikke noe negativt. Er han en ganske rolig gutt? Føler meg ganske rolig når jeg ser på han.
Heidi30 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 takk takk. jepp sivert er rolig når han får nokmat. prøvd med flaske i natt sovet bedre i natt. gulper mye ja så ting ommer opp. sondre er enda roligere men han spiser enda mer....... legene sjekker han ut men ville prøve dette i tillegg. dem har ikke finninoe farlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå